Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Luxie

Luxie

25-11-2010 om 11:07

Alweer sint-cadeaus

Ha daar ben ik weer met ongetwijfeld een vraag die al honderd keer is gesteld. Ideeen voor een 5-jarige jongen voor een cadeau voor Sinterklaas. Hij heeft echt al zo veel want we wonen in het buitenland en als er iemand op bezoek komt, nemen ze wel weer iets mee. Heb als een wereldbol, een voetbaltas en twee boeken maar ja, echt iets om mee te spelen dus nog niet. Van Lego city heeft hij al aardig wat dus da´s geen optie. Moeilijk, moeilijk. HELP

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Yaron

Yaron

25-11-2010 om 11:18

Tips

Onze nu zesjarige vond het volgende leuk: Alles van Cars, Hotwheels, Kapla, bestuurbare auto, goochelspulletjes, magneetstaafjes, map met blaadjes, stickervellen, vouwblaadjes, lijm, plakband.

erik smit

erik smit

01-12-2010 om 00:34

Lego

Ik zou het toch bij Lego houden want hoe meer je daarvan hebt, hoe leuker het wordt. En er is wel meer dan City, en grote basisdoos is ideaal om eigen dingen te gaan verzinnen ipv die eeuwige politiebureaus.
Maar goed, dat zeg ik als man van 40 die zelf Lego als hobby heeft...

Gezelschapsspelletjes zijn ook niet verkeerd, er zijn hele leuke die op de kleuterleeftijd gericht zijn, Carcassonne Jr. bijvoorbeeld.

Lego basisdoos

Is inderdaad geweldig want ze gaan gewoon lekker bouwen en slopen en pielen ermee. En papa en mama doen mee!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.