Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
jasja

jasja

20-10-2008 om 11:07

Angst bij 5-jarige

Twee weken geleden heeft mijn zoontje van 5 Piet Piraat en de Pompoenkong gezien en sindsdien is hij vreselijk bang (normaal kijkt 'ie ook naar Piet piraat en is er niets aan de hand). Hij durft niet meer alleen te zijn in een kamer, niet meer alleen naar het toilet, niet meer alleen boven als wij beneden zijn. Hij is dus bang voor de Pompoenkoning en dat deze hem ook kom veranderen in een Pompoen. We kunnen hem steeds vertellen dat het niet echts is, dat het een acteur is met een pompoen op zijn hoofd maar hij blijft angstig en vreselijk bang. HELP?!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Maar

Heeft hij dan het einde niet gezien? Pompoenkoning was eenzaam en bleek toch wel aardig en mocht zelfs feestvieren met piet piraat en de anderen. Mijn middelste vond het ook maar eng maar toen ik haar nadrukkelijk op het einde wees was het eigenlijk wel over. Misschien kun je hem het einde nog een keer duidelijk maken? Andere tips heb ik helaas niet voor je. Succes!

jasja

jasja

21-10-2008 om 11:36

Eind heeft niet geholpen

ook al loopt het goed af, hij blijft bang. Ik zat er nu aan te denken om het dvd-tje te gaan kopen en dan een apar keer samen met hem te gaan kijken

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.