Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Hombre

Hombre

03-05-2012 om 20:15

Automaat

Zoon van 5 kijkt bij mooie auto naar binnen. Ik: heeft-ie een automaat? Nee pappa, een roerbak!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Hombre

Hombre

03-05-2012 om 20:20

Gemaakt

Zelfde zoon, 5, boos: Heb je me dan alleen maar gemaakt zodat je me vroeg naar bed kunt sturen?

Gea

Gea

03-05-2012 om 22:55

Leuk

Hier een zoon van 4; zitten klaar voor ganzenbord, gooit ie met een noodgang de dobbelsteen tegen t plafond en roept " wie t hoogst gooit mag beginnen!!"

Haha!

Geweldig. Hier vandaag ook leuke kleuterfosofietjes:
Wat voor soep heb je gegeten?
Zoon: geen oersoep, dan zouden we ontploffen!

Ziet een groene kever: 'kijk, een wandelend blad!'

app-sent

Mea Proefrok

Mea Proefrok

04-05-2012 om 11:25

Kriebel in mijn longen

Een jongetje op straat gilt heel hard. Dochter (5): "Mama, hij moet daarmee stoppen, ik krijg er kriebel in mijn longen van."

Ayanna

Ayanna

07-05-2012 om 13:03

Mm-serial killer

Mega Mindy is voor meisjes dus stom, vandaar dat onze zoon van 5 zijn eigen tekst heeft bedacht op 'Ik ben Mega Mindy':
Ik ben een echte superheld en ik hak ze met mijn bijl....

Ayanna (ot)

"Ik ben een echte superheld en ik hak ze met mijn bijl...."

Rijmt dat bij hem? Het zou een mooi voorbeeld zijn van een trend die me een tijd geleden opviel: dat veel mensen tegenwoordig de uitgang -ijl/-eil uitspreken als -el (en -uil uitspreken als -ul).

Groeten,

Temet

Ayanna

Ayanna

07-05-2012 om 13:57

Haha temet

Nee joh, rijmen doet het niet. Dat hoort hij zelf ook, maar dit klinkt veel stoerder...ahem.
Maar wat jij zegt komt me wel bekend voor, zoals vijf ook regelmatig klinkt als 'wijf' en men tegenwoordig het teveel moeite vindt om een 't' aand het einde uit te spreken. We eten wors ipv worst.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.