Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

Avondvierdaagse: alternatief snoepketting gezocht.

Even een vraagje. Mijn zoon van 7 loopt volgende week voor de eerste keer mee met de avondvierdaagse. Dit is een hele prestatie voor hem omdat zijn grove motoriek wat minder is dan bij andere kinderen. Hij loopt dan ook mee met FitKids en het verzoek is liever geen snoep geven bij de intocht. Ik heb al zitten nadenken maar kan niet echt iets leuks verzinnen (medaille aan ketting heeft hij al van partijtjes en denk niet dat ik hem blij maak met bloemen).

Ik vind het niet erg om zelf iets te maken maar ik heb echt hulp nodig om iets te verzinnen.

Wie oh wie heeft voor mij de gouden tip ???

Groetjes,

Biancka

p.s. ik geef dan geen snoep maar ik weet dat 1 oma al wel een snoepzakje heeft gekocht dus hij krijgt wel wat snoep.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Paraplu

Ik zie soms kinderen voorbij lopen met zo'n kinderparaplu. Aan iedere "punt" hangt dan iets. Meestal snoep maar het kunnen ook van die prulcadeautjes zijn.

Het ziet er in ieder geval heel feestelijk uit.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

De anderen

Wat krijgen de andere kinderen tegenwoordig? Wij, in Amsterdam dus, kregen vroeger allemaal duizendschoon, bloemen dus.
Mischien kun je een t-shirtje vinden (gele trui?) met 'number one' erop of zoiets?

Alternatief

Bij de Albert Heijn hebben ze ronde, rauwe worteltjes. Misschien kan je daar wel een ketting van maken? Dan kan hij daar onderweg op knabbelen.

skik

+ Brunette +

+ Brunette +

19-05-2011 om 02:00

Rauwe worteltjes?

Heel verantwoord, misschien een beetje té, is een kind daar wel blij mee? Dan zou ik eerder opteren voor semigezonde mueslikoekjes in eenpersoonsverpakking, is iets gezonder dan echt snoep.

Hendrika64

Hendrika64

19-05-2011 om 11:09

Vierkante beker

Ik heb vorig jaar een vierkante ijsbeker met een rood rond spekje ingepakt in folie met een zelfgemaakte waardebon voor een ijsje erbij! Was een succes!

biancka

biancka

19-05-2011 om 11:25 Topicstarter

Bedankt & reacties...

@Sahara - Een kinderparaplu vind ik een erg geinig idee. Ik kan vast wel wat verzinnen om aan de punten te hangen (en daar kan dan best wel een snoepje bij ) Bedankt !!

@AnneJ - Ik weet niet of mijn zoon wel zo blij zal zijn met bloemen. Misschien dat ik hem 1 zonnebloem geef maar geen hele bos (daar heb ik meer aan ). Een t-shirt vind ik ook een erg leuk idee !! Een effen t-shirt halen en daar zelf tekst opstrijken. Ja leuk !

@skik - Die worteltjes ken ik. Die heb ik zoonlief 1x meegegeven naar school en later op de dag kreeg ik van de juf te horen dat hij die geruild had met een ander kindje voor een evergreen haha Hij krijgt alle 4 de avonden al komkommer/druiven/halve sinaasappel mee dus de laatste avond mag het van mij wel wat ongezonder zijn

@ + Brunette + - Ik zat zelf te denken aan een zakje Smoeltjes (koekjes), of zoiets. Hij vind mueslikoekjes ook lekker dus dat is misschien nog beter Bedankt !!

@Lorwyn - Joh, maandag al met snoep ?!? Nee, dat zal bij mijn zoon niet gebeuren want dat vind ik echt onnodig. Hij krijgt een bidon mee met drinken en dan een stuk komkommer en een halve sinaasappel (in zakdoek ). Daar moet hij het toch echt mee doen. Zoonlief zal ook wel blij zijn met geld omdat hij aan het sparen is voor een Xbox360 game (Kinectimals).

@Hendrika64 - Dat is ook een leuk idee ! Dat kan ik misschien wel combineren met een waardebon van geld voor zijn xbox game.

Bedankt voor de reacties allemaal. Volgens mij gaat het wel goedkomen. Wij zullen iets verantwoords geven maar ik ben erg benieuwd wat de ooms/tantes en opas/omas gaan doen

Hier helemaal niets

Om de een of andere onnavolgbare reden is de fantastische gemeente hier niet in staat om een vergunning af te geven.
Dus wordt een week van te voren het hele feest afgelopen.

Overweeg nog om demonstratief elke avond met de kinderen naar het gemeentehuis te wandelen. Zou ik ook een baksteen meenemen?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.