Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Ketel5

Ketel5

03-04-2012 om 22:13

Axelroos/rots en water

Kennen jullie de training Axelroos of Water en Rots?
Ik zou graag ervaringen horen, goede zowel slechte. Ik overweeg het voor mijn oudste.

Ketel5

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Annet

Annet

04-04-2012 om 09:23

Rots en water

Wij hebben goede ervaringen met deze training. Dochter heeft die in groep 8 gedaan. Wij hebben een individuele trainer geregeld, dezelfde die de training daarna ook aan groep 8 gaf (op vrijwillige basis) ter voorbereiding op de middelbare school.

Ketel5

Ketel5

04-04-2012 om 09:35

Annet

Mijn oudste is negen. Ik denk dat het goed zou zijn voor de oudste. Ik dacht ook aan een individuele trainer. U schrijft dat de training op vrijwillig basis op school is gedaan. Kan je uitleggen wat u bedoelt? Hoeft de school niet betalen? Of mogen de kinderen kiezen of ze willen bijwonen...

Ketel5

Annet

Annet

04-04-2012 om 09:51

Vrijwillige basis

School biedt de training aan (na schooltijd, behalve als de hele klas meedoet, dan mag het onder schooltijd) en de ouders betalen. Deelname is op vrijwillige basis maar werd wel flink aanbevolen.

Ketel5

Ketel5

04-04-2012 om 10:04

Ik snap het

op die manier. Ik laat mijn oudste eventueel doen om weerbaarder te maken. Er zijn verschillende redenen dat ik denk dat het goed voor haar zou zijn. Maar ik vraag me af of het te vroeg is. U vertelt dat uw kind in groep acht pas de training heeft gekregen. Ging het om een voorbereiding voor de middelbare onderwijs als ik mag vragen?

Ketel5

Annet

Annet

04-04-2012 om 10:23

Ook

School organiseert het vanwege voorbereiding middelbare school.
Wij hebben het begin groep 8 zelf geregeld ivm last van pestende klasgenotes.

Vera*

Vera*

04-04-2012 om 17:23

Op school

Hier is net de rots-en-watertraining afgelopen die op school aan de groepen 7/8 gegeven werd. Dochter vond er niets aan, ze heeft namelijk al een weerbaarheidstraining gehad en 'het was bijna allemaal hetzelfde'.

Ketel5

Ketel5

04-04-2012 om 18:11

Balen eigenlijk

dat er iets gedaan moet worden als er gepest wordt.
Voor mijn oudste gaat het meer om haar sociale onhandigheid. Ik zit te dubben. Ik wil niet dat ze nog meer slechte ervaringen zal krijgen. Mijn gevoel zegt dat het goed zou zijn voor haar. Lastig lastig...

Annet

Annet

04-04-2012 om 18:33

Is een sociale vaardigheidstraining niet logischer?

Een weerbaarheidstraining past minder bij sociale onhandigheid. Mijn dochter was sociaal eerder te handig en daardoor niet weerbaar. Uitstraling gaat dan erg meetellen.
Ik lees dat Axenroos wel meer een sociale vaardigheidstraining is. Misschien daarop verder zoeken?

Ketel5

Ketel5

05-04-2012 om 10:14

Axelroos

is het misschien iets voor de oudste. Ze kan aansluiting wel vinden en een vriendschap vasthouden minder. Haar uitstraling is onzeker. Zeker bij dominante kinderen.

Ik heb contact gelegd met een kinderpraktijk. Ze hebben Axelroos en water en rots training. Ze kunnen gaan kijken welke voor haar beste is.

Axl rose? ot

Da's toch de zanger van Guns & Roses?

groeten,

Temet

Ketel5

Ketel5

05-04-2012 om 23:30

Ppppffff temet

Oeps.... De zanger ken ik niet Maar hopelijk neem je mij niet kwalijk met mijn kapotte oren

Ketel5

Ketel5

Ketel5

10-04-2012 om 09:37

Temet....ot

Het blijft stil aan de andere kant... Ik vind het niet erg dat ik kapotte oren heb hoor...

Ketel

Ketel5

Sorry, had je een reactie van mij verwacht? Dat had ik niet door, excuus.

Vziw is Axl Rose (niet zijn echte naam) de zanger van Guns & Roses, bekende band in de vroege jaren 90 (weet niet of ze nog bestaan). Zie hier:


http://www.youtube.com/watch?v=1w7OgIMMRc4&ob=av2n Nogal harde muziek, dus kapotte oren of niet, het is een kwestie van smaak of het een gemis is als je nooit van de man gehoord hebt.

Groeten,

Temet

Ketel5

Ketel5

12-04-2012 om 13:26

Temet, dank je

voor je reactie. Ik kon niet eerder dan vandaag reageren vanwege toestanden thuis maar goed.

Ik heb gekeken wie Axl Rose is. Ik kan je wel zeggen dat het niet mijn type is

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.