Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
karin

karin

12-09-2010 om 10:56

Baby born of baby annabel

Wie heeft er ervaring met baby annabel,ons dochtertje
wordt bijna 5,maar ik heb een baby brn,waarvan het armpje eraf is gegaan(niet gezien dat ze er lomp mee omging en nu buiten ging het beentje eraf,dus ik vraag me af ofdat ik niet beter een annabel kan aanschaffen,daar kan niets afbreken of wel?
Of is de baby born toch populairder?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ach

Uiteindelijk maakt het niet uit wat voor pop je koopt. Kijk gewoon naar je budget en welke je leuk vind. Mijn kinderen vonden meestal de goedkoopste poppen het leukst De dure Babyborn of ChouChou zijn ook in huis maar op dit moment erg ongebruikt (jongste dochter is geen poppenkind).

Terpi

Terpi

12-09-2010 om 17:11

Niet zozeer het merk...

Maar vooral het soort lijf bleek hier belangrijk. Toen mijn dochter nog zo jong was vond zij spelen met een zachtlijvige pop veel fijner. Die zijn flexibeler, makkelijker aan en uit te kleden, kun je fijner tegen je aan drukken en gaan makkelijker in poppenstoeltjes enzo. Toen ze een jaar of 7 was wilde ze liever een pop met hard lijf en dit slechts om 1 reden... die kan mee in de douche en in het poppenbadje! Nu heeft ze dus beide varianten en speelt met beiden evenveel. De zachte is een chouchou (en dan de kleinste variant) en de harde is een babyborn (die ook kan plassen, dat blijft fascinerend )

rozenstruikje

rozenstruikje

12-09-2010 om 18:21

Pop

Wij hebben een baby born maar ik vind het drie keer niks. De armen en benen kunnen maar kleine stukjes heen en weer. In bed ligt ze dus met haar benen half in de lucht, tot grote irritatie van oudste. Verder kunnen de armen niet naar achteren gedraaid om makkelijker aan te kleden. Gevolg is dat ik alle kleertjes moet aan- en uittrekken (mijn irritatie).
Ze kan dan wel in bad, maar moet daarna nog dagen drogen want anders loopt er toch af en toe nog water uit.

Ik ken baby annabel niet maar ik zou gaan voor een pop met een zacht lijf en dan harde armen, benen en hoofd. Daarvan hebben we er nu een paar en die zijn veel populairder bij beide kinderen.

Rozenstruikje

vlinder72

vlinder72

12-09-2010 om 19:28

Corolle

Onze dochter heeft twee corolle poppen (en ook een babyborn maar daar kijkt ze niet naar om). De ene corolle pop past ook babyborn kleertjes en de andere is een maatje kleiner. Ideale poppen. Mijn dochter vindt ze prachtig. Beide poppen hebben een zacht lijfje. Ze hebben haar zodat dochterlief de pop staartjes kan in doen. Ze hebben echt hele mooie kleding om erbij te kopen en op vakantie in Frankrijk kunnen wij haar verzameling weer uitbreiden. En ook grappig de poppen ruiken heel lekker naar vanille. Wij hebben een pop trouwens tweedehand op marktplaats gekocht. Een afdankertje van een verzamelaar want ze zijn wel duur.

Hanne.

Hanne.

12-09-2010 om 20:42

Hier babyborn

Hier is er na een corolle babypop (met zacht lijf) en 2 mega goedkopen action poppen (ook met zacht lijf) voor de 4e verjaardag een baby born in huis gekomen. De andere poppen zijn per direct afgeschreven. De corolle pop is bij babyzusje gedumpt. De ander poppen mogen voor de sier nog mee doen maar alleen de babyborn doet nog echt mee. Wordt de hele dag van hot naar her gesleurd, wordt minstens 3x per dag aangekleed en moet zelfs aan tafel mee eten. Echt een hit dus!

karin

karin

13-09-2010 om 14:56

Dank je,ik zag dat beide ergens in de aanbieding waren,vandaar d

dank je voor de reacties,ik vind ze ook duur idd,maar zag nu aanbiedingen van beide poppen en omdat ik geen ervaring heb met Annabel wilde ik het even weten,ben er
wel achter dat ze van Baby born veel meer accesoires
hebben dan voor de baby annabel!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.