Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

Ballet-voorstelling update

ik had hier een paar weken geleden een berichtje geplaatst, ivm. dochter die -uit schrik- niet wou meedoen met de voorstelling van de balletschool in de schouwburg van onze stad.

Wel, ze heeft toch meegedanst, ze heeft erg genoten van haar optreden en was zelf ook tevredenen.
Verder was het echt allemaal erg mooi, een fijne voorstelling. De kleuters kregen op het einde, naast een daverend applaus- allemaal een roosje en een zakje snoep .

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Mamvantwee

Mamvantwee

11-05-2009 om 12:51

En wat heb jij daarvoor gedaan?

Wat goed dat ze heeft meegedaan én het ook leuk vond! Hoe heeft ze nou besloten om toch mee te doen? De groepsdruk, hebben papa en mama een duwtje gegeven, heeft ze het zelf bedacht?

Sasvangent

Sasvangent

11-05-2009 om 13:46 Topicstarter

Niet zo veel

ik heb niet veel gedaan, zeker geen druk gezet op haar.

Maar de school heeft een lange voorbereidingstijd voorzien, de idee is er denk ik gewoon mee ingeslopen. Ze hebben meerdere malen met juiste kleding moeten oefenen, 2 dagen voor de voorstelling hebben ze generale repetitie gehad in de schouwburg zelf.
Daar hebben ze mekaar ook allemaal kunnen zien. Het feit dat de groten naar haar groepje gekeken had, hard ge-applaudiseerd en dat ze bovendien geen foutjes hadden gemaakt, heeft er allemaal toe bijgedragen dat ze geen schrik meer had (en bovendien was het een heel mooi plafond!).

Daarnaast was er nog het ultieme geheim: de juf stond in de coulissen -als ze het echt niet meer wisten, mochten ze schuin vanuit hun ooghoeken naar de juf kijken (ik heb haar wel een paar keer "betrapt").

Asa Torell

Asa Torell

12-05-2009 om 20:58

Wat leuk!

Leuk Sasvangent dat je dochter toch mee durfde te doen, ze zal het vast heel leuk hebben gevonden achteraf, en jullie als ouders helemaal!

ayla

ayla

13-05-2009 om 08:39

Zo schattig

dochter mag hier aanstaande zaterdag optreden. groot geheim uiteraard nog. De hele familie komt kijken. Tot nu toe is ze totaal niet nerveus en vind ze het allemaal prachtig. Mama van de juf moeten we allemaal wit ondergoed aan, goed onthouden he mama.
Deze week hoorde ik 20 kleuters heel hard mamma mia zingen, goh op welk liedje zouden ze nou het dansje gaan doen, ik heb echt geen idee

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.