Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Cin

Cin

26-09-2010 om 08:22

Bedplassen

Mijn dochter van bijna 10 plast sinds haar ziekenhuisopname weer in bed (ca. 4 weken terug). Nu gebruikt ze pyjamabroekjes van de kruidvat, alleen is ze zo'n slanke den dat ze langs haar bips doorlekt en een maatje kleiner daar plast ze weer teveel voor. Iemand tips? Overigens heb ik al wel een plaswekker voor haar aangevraagd

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Bastet

Bastet

26-09-2010 om 09:59

Ander merk?

Misschien absorbeert een ander merk beter,zoals Dry Nites?

Cin

Cin

26-09-2010 om 10:16

Heb ik al geprobeerd

en geen verbetering en ook duur

myr

myr

26-09-2010 om 11:41

En pampers luiers?

Juist omdat ze wat slanker is, kun je haar misschien nog een Pamper om doen. Maatje 6 gaat van 16 tot 30 kilo, die zal ze nog wel passen. Volgens mij kan maatje 6 nog bij een 10 jarige gebruikt worden, dus bij een 6 jarige moeten ze zeker nog wel passen

Bastet

Bastet

26-09-2010 om 19:29

Myr

Het gaat om een meisje van tien,die wil geen pampers meer aan....

Sanne van Doorn

Sanne van Doorn

27-09-2010 om 10:29

Luier

Als ze die nog past, zou ik die gewoon proberen. Als ik dan een tip mag geven, probeer dan maat 6 van kruitvat, die passen mij zelfs nog ik gebruik die soms wel eens als maandverband voor de nacht
Overigens kun je haar natuurlijk zelf zo'n luier om laten doen. overleg met haar of ze het vind, proberen kan geen kwaad natuurlijk, het is altijd beter dan wakker worden in een nat bed

Miranda

Miranda

28-09-2010 om 07:48

Up and go

Cin, ik heb hetzelfde probleem gehad met mijn toen 9 jarige dochter (nu inmiddels 15) En toen kreeg ik het advies om te gaan voor Libero Up and Go. Deze broekjes zijn veel kleiner en zitten strakker als de Drynights en absorberen veel meer. Ik weet niet of ze nog hetzelfde zijn van kwaliteit als 5, 6 jaar geleden, maar ze zitten in kleine aantallen verpakt, dus het proberen waard. Succes

Cin

Cin

29-09-2010 om 07:35

Miranda

Die tip van die Up & Go, gaan we vanavond eens proberen.

Cin

Cin

30-09-2010 om 07:23

Geen succes

Ze was vanochtend toch nat, alleen dit keer niet bij haar benen, maar bij haar buik, maar goed, we proberen het vanavond weer

Puck

Puck

30-09-2010 om 08:10

Cin: gewone luier

Cin, wij gebruikten voor ons bedplassend kind eigenlijk altijd gewone luiers. Die kan je zo strak doen als je zelf wilt en pasten prima. Kind kon ze ook zelf om doen en ze zijn veel goedkoper in gebruik dan broekjes. Het is al een tijd geleden dus ik weet niet meer zo goed welk merk we gebruikten, volgens mij huismerk van da AH.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.