Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Janeway

Janeway

15-08-2010 om 19:18

Bedtijd

Hoe laat gaan jullie 8 en 11 jarigen naar bed. Nu met het nieuwe schooljaar willen we kijken naar de bedtijden van onze kinderen.. We denken zelf aan 8 uur voor de 8 jarige en 9 uur voor die van 11.. Volgens mij vrij gemiddeld maar ik heb eigenlijk geen idee.. En zouden jullie een sport op een doordeweekse avond tot 9 uur voor de oudste te laat vinden? Ze zou dan rondt 21:15 thuis kunnen zijn en dan nog douchen

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Janeway

Onmogelijk om antwoord op te geven. Ten eerste, hoe laat staan jouw kinderen op? Hoeveel slaap hebben ze nodig, dat verschilt ook nog al per kind. Ik denk dat jij zelf het beste kan inschatten of sporten doordeweeks voor je oudste wel of niet te laat is.

Annet

Annet

15-08-2010 om 20:54

7 en 12

Hier vorig schooljaar twee kinderen van 7 en 12 (oudste naar VO). Jonste is nu net 8 en oudste bijna 13.
7-jarige ging om 20.00 naar boven, 20.30 uur licht uit.
12-jarige ging om 21.15 naar boven, 22.00 uur licht ui.
Jongste moest om 7.15 wakker worden, oudste om 6.45 uur.

Wij veranderen nooit van bedtijd aan het begin van het schooljaar. Die periode is best spannend. We kijken het aan tot de herfstvakantie, worden eventueel wat soepeler in de periode tot de herfstvakantie. Vanaf de herfstvakantie gaan eventuele nieuwe bedtijden in voor zover nodig.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.