Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

Beeld en geluid met kinderen van 11 en 13

Wij willen volgende week naar beeld en geluid en ben benieuwd naar ervaringen is het echt zo leuk en kun je veel doen??
Vind de site hiervan namelijk niet duidelijk genoeg.
en vertel wat wel doen en wat niet.
alle tips zijn welkom

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Maxime.M

Maxime.M

24-12-2010 om 16:54

Hoe oud zijn de kinderen?

Wij zijn afgelopen zomer geweest met 2 kinderen van 12 en 15 en zij vonden er geen bal aan. Wijzelf vonden het wel leuk, al die oude series, een feest van herkenning, maar bij onze kinderen sloeg het dus totaal niet aan, die hebben zitten wachten tot wij nu ein-de-lijk eens naar huis wilden gaan (omgekeerde wereld)

reina

reina

24-12-2010 om 16:55

Vroeg gaan

Ik ben er 2 keer geweest, een keer met mijn man en een keer met mijn broer en zijn gezin (2 kinderen). Beide keren vonden we het heel leuk. Het is zaak vroeg te gaan, wij waren er de 2e keer (vorig jaar in de Kerstvakantie) zodra het openging, daardoor konden de jongens echt alles doen wat ze wilden, zonder in de rij te staan en zonder dat er allemaal vreemde mensen mee keken. Je kunt in 1 dagje makkelijk alles doen wat j eleuk vindt. Veel plezier!

Ingmyr

Ingmyr

24-12-2010 om 18:14 Topicstarter

Leeftijd kids

ze zijn 13 en 10 jaar oud.
Oudste heeft er zin in jongste minder.

probeer ook vroeg er te zijn maar ik ken ons gezin en ik werk de avond van te voren nog, dus hoop op een rustige avond ....

reina

reina

24-12-2010 om 18:15

Wij

Wij waren vorig jaar met 2 jochies van (toen) 11 en 13 en zij vonden het geweldig

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.