Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Madelief

Madelief

21-11-2010 om 17:47

Beroepenkookboek

Ik heb vorige week het Beroepenkookboek van Blue Band 'gekocht' en ben samen met mijn 9-jarige dochter aan het koken geslagen. Wat een feest! Hartstikke leuke recepten, bijzonder geschikt voor kinderen en het resultaat mag er ook zijn. Ze heeft aardappelen geschild, groenten gesneden, vlees gebraden, pasta gekookt, de oven bediend; ze heeft ècht gekookt! Voor 't eerst! En we hebben er beiden veel lol in. En: heerlijk gegeten! Een aanrader voor iedere ouder die met zijn of haar kind wil koken!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Guinevere

Guinevere

21-11-2010 om 20:25

Leuk dat je bent gaan koken met je dochter, maar zoals je dit bericht nu neerzet heeft het veel weg van reclame...
Ik heb hier ook een leuk kinderkookboek hoor, van de witte boekhandel.

Tihama

Tihama

21-11-2010 om 20:41

Leuk

Ik heb 3 andere kookboeken van Blue Band. Het is jammer dat ik deze actie nu pas zie, want hij is net afgelopen.
Ik kan me voorstellen dat het goed in smaak viel. Ik vind de BlueBand kookboeken ook ontzettend goed. Mijn kinderen lezen ook graag mee. Ik heb ze alleen maar hoeven uitleggen dat overal waar staat x gram Blue Band toevoegen, ze dat gewoon kunnen vervangen door olijfolie)

Tihama

Ouder

Ouder

21-11-2010 om 22:27

Nee geen reclame

Nee, het is geen reclame, absoluut niet! Ik ben alleen erg blij met dit boek, dat mag toch wel? Ik kreeg haar niet eerder zo enthousiast om mee te koken, vandaar...
En ja, ik geloof ook wel dat er meer kinderkookboeken zijn, maar ik wilde dit gewoon met jullie delen, meer niet....

Fiorucci

Fiorucci

22-11-2010 om 06:58

Nee hoor tihama

Bij digros en Dirx deze week is het beroepenkinderkookboek (leuk scrabblewoord) nog gewoon te krijgen bij aankoop van drie blueband producten.

Maxime.M

Maxime.M

23-11-2010 om 10:24

Waarom beroepenkookboek

Daar was ik wel benieuwd naar, waarom het zo heette, maar het is meer om de kinderen te prikkelen, lees ik op de website.
http://www.blueband.nl/Home/Kookboekactie/tabid/4176/Default.aspx

Ik kocht ze vroeger ook wel van blueband, omdat het meestal één blaadje was, waarop het hele gerechtje stond, met fotootjes, en dan ook nog een handig ringbandje, zodat je hem dubbel kon klappen. En niet al te duur, want ik ben altijd bang om op mooie kookboeken te knoeien en ik vind/vond ze vaak ingewikkeld.
Tegenwoordig print ik trouwens meestal even iets uit van internet.

Ik kreeg hem vanmorgen zomaar gratis in de hand geduwd...

...van mijn favoriete Jumbo cassiere. Ze hadden vast over of zo. Ik ken helemaal geen blue band kookboeken, maar ik moet toegeven dat dit echt een lollig boekje is. Grappige recepten. de kinderen zaten tussen de middag al te kwijlen wat ze wilden gaan koken. Volgens mij ga ik hem gebruiken!

Ingrid

Wilma

Wilma

23-11-2010 om 16:52

Hier mag je 'm zomaar pakken

Hier in de Plus mag je 'm zomaar pakken, de actie is inderdaad afgelopen en ze hadden er genoeg over. Leuk boekje, lekker duidelijk ook en een duidelijke foto van hoe 't er uit zou moeten gaan zien.

Groetjes,
Wilma

Tihama

Tihama

23-11-2010 om 17:36

Die foto's

die doen het hem. Ik heb nooit zin om een recept uit te proberen als het eindresultaat me niet doet watertanden.

En die ringband is ook zo handig. Je slaat hem om en laat hem gewoon op het aanrecht liggen. Ik snap niet dat niet alle kookboeken dit doen.

Tihama

Heb hem ook

en de kinderen vinden hem ook erg leuk. De FC Spaghetti is een aanrader! Werd uitgezocht door de kids en ze vonden het helemaal leuk dat we eens een andere saus deden dan de normale rode!

Ik vind het een leuk boekje

Nog steeds?

Dat klinkt leuk!
Jammer, ik ben nog niet in Nederland. Heeft iemand er eentje over misschien?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.