Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Knurf

Knurf

20-11-2009 om 10:40

Bijna een einde aan het zwemles-drama

Jippie, na alle drama's met zwemles vanwege een doodsbange dochter lijkt het einde nu in zicht. Ze zwom gisteren zowaar door 'het gat', wat het laatste was wat ze maar niet voor elkaar kreeg. En nu mag ze waarschijnlijk half december afzwemmen voor haar A-diploma.
En dat na bijna 3 jaar zwemles en zelf regelmatig oefenen! Zo zie je maar, de aanhouder wint

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Gefeliciteerd

hopelijk gaat het zometeen met het afzwemmen allemaal goed en is ze dan de trotse eigenaar van een a dpiloma, heb je het weer gehad !

Ach het is ook zo'n lijdensweg hier, dochter is ook al lang bezig en het wil maar niet opschieten, ze heeft ook denk ik gewoon te weinig kracht met dat kleine magere lijfje.

En ik zit met een kwestie, hier met schoolzwemmen snauwen ze die kinderen soms zo af, er zitten een paar bij die gewoonweg niet doorhebben dat positief commentaar veel meer doet dan streng geblaf. Ik denk dat ik daar eens flink werk van ga maken als dochter weer met zo'n verhaal thuis komt. Het hele zwemmen is nu zo'n negatief ding terwijl het vroeger een leuke vrolijke gebeurtenis was. Bah.

Guinevere

Guinevere

20-11-2009 om 12:23

Wat fijn!

Wat fijn voor jullie! En ze gaat het vast halen!
Wij zijn nu zowat 2 jaar bezig en helaas.....zoon heeft nét het niveau nog niet om over 2 weken te mogen afzwemmen, hoorden we vandaag. Mist nog de kracht om al die banen te zwemmen ofzo. Ik snap er geen klap van, hij is beresterk en al die iele magere kindertjes zijn inmiddels met hun B of C bezig... Maar goed nog héél even doorzetten hier.

Hillary

Hillary

20-11-2009 om 13:32

Mager?

Hier zeurden ze altijd dat mijn kinderen te mager waren en dat het daarom niet lukte. Tja zal wel aan hun eigen onvermogen liggen dan.

Guinevere

Guinevere

20-11-2009 om 13:38

Snap het ook niet

Ik begrijp het dus ook niet Hillary...hoewel mijn zoon eigenlijk ook best mager is, dat kan het dus niet zijn. Maar wel sterk mager dan dus.
Wij gaan gewoon in de krokusvakantie nog een keer een intensieve zwemcursus doen, net als afgelopen herfstvakantie. Fun voor de kinderen en héél leerzaam!

Hillary

Hillary

20-11-2009 om 14:17

Gestopt

Ach wij zijn er na een paar jaar maar mee gestopt. Oudste haalde na 2,5 jaar op de valreep nog net zijn B en jongste heeft nog 9 maanden ofzo voor C mee gedaan, maar ja die zou net als oudste destijds ook weer te mager zijn om een mooie rugcrawl te kunnen. En dat wordt ook nog even op zo'n verwijtende toon gezegd alsof je er wat vet aan kunt plakken ofzo.

blom

blom

20-11-2009 om 23:07

Prive les

Bij dochter hier stagneerde het ook enorm, terwijl ik niet snapte waarom en ze me dat ook niet konden uitleggen. Ze was al 2 jaar bezig en bij een overstap van methode in dat zwembad werd ze nog in een groep geplaatst waarbij ze nog minimaal 60 lessen zou moeten gaan volgen. En toen heb ik haar op priveles gedaan. 3 lessen en ze mocht proefzwemmen, dus binnenkort mag ze op voor haar A.
Bij de priveles werd gezien dat ze wél goed zwom en er klaar voor was. Ik denk dat dochter na die nog eens 60 lessen trouwens nooit haar A zou halen, denk dat ze alleen maar slechter was gaan zwemmen. Ik wilde dat ik haar eerder op priveles had gedaan, en niet alleen omdat me dat dus héél veel geld scheelt.

mijk

mijk

21-11-2009 om 21:06

Vandaag gehaald!

na dik 2 jaar ..... ZO blij! Hier hadden we overigens een enorme terugslag sinds het schoolzwemmen begonnen was. Ze hadden zoon ondanks de overdrachtsbrief met zijn niveau in het watergewenningsgroepje gezet en toen durfde hij spontaan niets meer. Hij moest van de schoolzwemjuf toch met kurken in het ondiepe. En nu dan toch 7,5 jaar oud A..

Was afgelopen week zo bang dat hij ziek zou worden of een arm zou breken ofzo. Het gat moest twee keer maar hj ging er door...

Mijk

mijk

mijk

22-11-2009 om 15:19

Dank!

Vond achteraf niet helemaal eerlijk dat ik je draadje kaapte maar was zo trots!!!! En jullie gebeurt dat ook....

Mijk

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.