Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Sandra A

Sandra A

17-10-2008 om 11:06

Bioscoop

Wat vinden jullie een goede leeftijd om mee te gaan naar de bioscoop? Vanaf welke leeftijd ging/gaat jou kroost? En hoe vinden jullie Wall E voor een 4-jarige? Draaien er andere films geschikt voor een 4-jarige jongen?
Ik hoop op veel antwoorden!
Groetjes, Sandra A

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
ayla

ayla

17-10-2008 om 11:29

Hier

ging dochter voor het eerst mee toen ze ruim 3 was, naar K3 en de Katteprins. De hele bioscoop heeft ze bij elkaar gekrijsd, zo eng vond ze het
pas geleden ben ik ook met haar naar naar Wall e geweest en die vond ze super. Nu is het wel een kind wat helemaal opgaat in een film en dus ook anderhalf uur kan uitzitten erbij. Als het een vierjarige is die wat wiebeliger is van nature dan is het denk ik niet helemaal ene geschikte film. Er draait trouwens nu ook een nieuwe sinterklaas film, lijkt me ook heel leuk.

liora

liora

17-10-2008 om 11:34

Haha

Mijn zoon ging al voordat hij 3 was en hield het goed vol!

Liora

Peuter/kleuterbioscoo

Hoi,
Misschien is er bij jullie in de buurt ook wel een speciale voorstelling voor peuters/kleuters.
Hier zijn deze er wel. Muziek gaat iets minder hard, minder donker in de zaal. Aan het eind krijgen de kids een diploma filmkijken. Heel erg leuk. EN als ze dan gaan gillen/rondrennen ofzo maakt het dus niets uit!

Groetjes,chris

Sandra A

Sandra A

17-10-2008 om 13:23

Speciale voorstelling

Dat klinkt leuk Chris, waar is dat?
Sandra A

Star wars and the clone wars oid

Mijn zoontje is 6 en we zijn vorige maand voor het eerst naar de bios geweest. (met dank aan de AH Actie LOL)
Hij mocht kiezen en koos voor star wars want wallE is wel leuk om mee te spelen maar niet als film hoor mama

Geen pauze maar t ging top, de film boeide hem ook echt, nederlandse versie overigens. Alleen het laatste kwartiertje merkte je dat het stilzitten toch wel wat lastiger werd

gula

Gula

Ik heb de trailer gezien maar ik vind het bepaald geen film voor een kleuter. Het lijkt mij nogal gewelddadig en niet geschikt voor zo'n jong kind.Ook al is de film officieel geschikt vanaf 6 jaar.(wat ik zelf eerlijk gezegd onbegrijpelijk vind)
Mijn oudste mocht destijds niet naar dergelijke films kijken.

Zelf ga ik vaak naar (poppen)theatervoorstellingen of films in het filmhuis. Die zijn vaak korter en ik heb het idee dat er beter opgelet wordt voor welke leeftijd het is.

Damajo

Re:speciale voorstelling

Ik ga hiervoor in de winterperiode naar Kampen.Movie unlimited is de bioscoopketen. volgens mij zit deze in meer plaatsen.
Hier vind m'n dochter (4 1/2)dit helemaal het einde!
succes.
groetjes,chris

Roos

Roos

18-10-2008 om 19:42

Wall e

Ik vond Wall E niet zo'n leuke film en de kinderen ook niet zo. Het is een wat langzame film zeg maar, zeker voor jonge kinderen iets minder boeiend. Vonden wij hier althans.
Ik ben van plan om naar de Sinterklaas film te gaan, verder draait er nu niet zo veel voor jonge kinderen.
Roos

Wall e

Mijn kinderen (meisje 7 en jongen 4) vonden wall e wel erg leuk (en ikzelf ook). Inderdaad niet heel snel, maar daar hou ik juist van!

Ik zag ook een voorfilmpje van die film over Sinterklaas. Die sprak mij helemaal niet aan. De films over het paard van Sinterklaas (1 en 2) waren kwalitatief mooi gemaakt, de trailer van deze film had al een SBS6 schreeuwerigheid waar ik persoonlijk niet van hou.

Verder zag ik voorfilms van Chimps in Space of zoiets. Die draait binnenkort en lijkt me wel geschikt voor een 4 jarige jongen (als reactie op de vraag van SAndra A). Verder komt binnenkort Madagascar 2. Ik vond 1 erg leuk, een vervolg meestal minder, maar ik ben benieuwd!

Marlies

Yep de klaasfilm

staat hier ook op het programma en misschien in de kerstvakantie naar madagascar 2, want die komt ook zag ik.
Dat is wel n leuke kinderfilm, zo aan het voorstukje te zien.

gula

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.