Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Lena

Lena

09-03-2014 om 22:05

Borstontwikkeling dochter aan 1 kant.

Ik kan het van mijzelf niet meer herinneren dat ik borstontwikkeling kreeg (het was ook uiteindelijk niet noemenswaardig qua groei ) maar bij mijn dochter (10) begint het nu te komen. Echter alleen links. Er zit duidelijk een verdikking, de schijf er onder is voelbaar en ze heeft er ook pijn aan. Rechts is nog totaal niets te zien, te voelen en ook qua pijn gebeurt daar nog niets.

Wie herkent dit van zichzelf of van haar dochter?? Is het normaal dat het eerst aan 1 kant begint? Ik weet het dus niet meer?

Katniss

Katniss

09-03-2014 om 22:13

Dat is normaal ja. En het komt (meestal) ook vanzelf weer goed.

Tijgeroog

Tijgeroog

09-03-2014 om 22:14

Ik herken het van mezelf. Helemaal goedgekomen.

Ook gezien bij mijn dochters, komt goed.

Lena

Lena

09-03-2014 om 23:02

Bedankt!

Bedankt voor de reacties! Zo stom dat ik het van mezelf totaal niet meer weet? Wanneer is dan trouwens het moment dat je voor een eerste beha gaat kijken? Veel meer dan een heuveltje is het nu nog niet.

Marie

Marie

10-03-2014 om 00:15

topje

Mijn dochters begonnen detijds met topjes. Heb je tegenwoordig in allemaal leuke kleurtjes.
En op een gegeven moment, toen er echt wat te zien was een "my first bra" van de Hema

Marie

Marie

10-03-2014 om 00:17

borstontwikkeling

O, ja nog even over die borstontwikkeling. Kan me dat van mezelf nog wel herinneren dat het met rechts begon en die borst is altijd een beetje groter gebleven.

Evanlyn

Evanlyn

10-03-2014 om 10:13

wanneer een bh

Ik heb op een geggeven moment zo'n paar duingetejes van de Hema gekocht en gezegd: probeer ze af en toe. Als het met lekkerder zit dan zonder, dan ben je er aan toe.

Marieke

Marieke

12-03-2014 om 09:54

bh-maten

Bij mijn dochter groeien de borsten gestaag door, van cup AA naar A en ook die begint te klein te worden. Op naar de B-cup, maar zie nergens leuke bh's voor jonge meiden in de maat 70B, nog liever 65B, iemand enig idee waar je die kunt kopen?

Hanne.

Hanne.

12-03-2014 om 10:20

wat vind je leuk

Ik weet niet wat jij (je dochter) leuke bh's voor jonge meiden vindt. Maar Hunkenmoller heeft een aantal bh's in 65B.

(online shop zie: http://www.hunkemoller.nl/nl_nl/bh-s/alle-bhs.html?size=101)

Livera heeft de 'for girls' lijn waar ook eea in 70B te verkrijgen is (niet 65B helaas)

http://www.livera.nl/page/product_browse#brand=For%20Girlz&size=B70&fac_exp=brand&fac_unf=size

Boobs en Bloomers

Boobs en Bloomers heeft bh-tjes voor jonge meiden in omvangsmaat 65, ook voor een B-cup. Online te bestellen of even uitzoeken waar het bij jou in de buurt te koop is.

Marieke

Marieke

12-03-2014 om 14:08

Wiske71 en Hanne.

Dank jullie wel, pff, waarom zie ik dat nou nooit?

ach

over een paar jaar geef je zelf zulke tips, het is gewoon een nieuw iets, zo'n prille puberdochter. De mijne is inmiddels 17, maar nog steeds met omvangsmaat 65

Vraag vooral ook aan je dochter ook wat ze liever doet, online bestellen en eventueel terugsturen of passen in de winkel. Vond dochter het nog wel stoer om haar eerste Bh-tjes te gaan kopen bij de livera, toen ze een wat grotere maat kreeg vond ze dat toch minder en had ze soms ook last van/problemen met de aandacht die ze kreeg van jongens/mannen op straat. Inmiddels is dat allemaal geen probleem meer gelukkig.

65C is ook verkrijgbaar bij Boobs en Bloomers, maar daarna ben je toch wel aangewezen op meer volwassen modellen van wat duurdere merken als je nog steeds omvangsmaat 65 nodig hebt.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.