Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

Dit gaat niet om nee.
Vroeger keken wij ik en jullie dus (“ We zijn toch allemaal opgegroeid met chucky “ ) en ik durfde het niet tegen mijn ouders te vertellen dat ik het had gezien. Maar wel bang zijn en nachtmerries en alles. Ik had het stiekum gekeken. Ik kroop bij mijn zus in bed.
Mijn kids zijn eerlijk en dat wordt gewaardeerd. Niet met een knuffel maar hij is niet bang hij vind het leuk. Was hij 6 dan was het wat anders. 
Als jij nee vindt zeg jij dan nee tegen je kind

ik vind die spoken bij pacman ook niet kunnen. En je gaat ook nog drie x dood. Vroeger was het ook al zo erg. En wat dacht je van iT en Ghostbusters 😳👻
Spookhuizen moet ook niet meer mogen. 
trouwens mijn buurvrouw zonder geslepen tanden maar zulkse  lange nagels is veel enger, voorspeld ze haar mond open doet en dr middelvinger opsteekt naast haar piepjonge kinderen. Dat kan allemaal wel 😇

Eppos schreef op 23-06-2022 om 19:25:

Dit gaat niet om nee.
Vroeger keken wij ik en jullie dus (“ We zijn toch allemaal opgegroeid met chucky “ ) en ik durfde het niet tegen mijn ouders te vertellen dat ik het had gezien. Maar wel bang zijn en nachtmerries en alles. Ik had het stiekum gekeken. Ik kroop bij mijn zus in bed.
Mijn kids zijn eerlijk en dat wordt gewaardeerd. Niet met een knuffel maar hij is niet bang hij vind het leuk. Was hij 6 dan was het wat anders.
Als jij nee vindt zeg jij dan nee tegen je kind

In dit geval had ik absoluut nee gezegd idd. En een 9 jarige kun je ook uitleggen waarom. 

En nee ik keek niet naar Chucky, iig niet toen.ik nog maar 9 was. 

En ze heeft echt wel dingen die ik stom of onzin vindt. Maar dat zijn geen dingen die niet geschikt zijn voor haar leeftijd. Dit is gewoon horror, niet geschikt voor kinderen.

Bijtje82

Bijtje82

23-06-2022 om 19:53

Verschil met Chucky en IT is dat daar een 16+ etiket aan hangt. En dit spel voor zover ik weet 12+
Dat je als ouder bewust toestaat je minderjarige kind dit soort lugubere praktijken onder ogen te laten krijgen en te laten spelen snap ik echt niet. 
Alles lijkt tegenwoordig wel steeds extremer te moeten zijn. Echt geweldig om je 4 jarige thuis te horen vertellen dat dat beest zijn zusje onthoofd. Dat is echt waar we naar toe willen in deze maatschappij.
Maar ach en wee als er weer eens dodelijke geweldsdelicten onder kinderen zijn.. Dat ligt echt niet aan dit soort speelgoed en spellen. 

Ik leg mijn kinderen uit waarom in real life mensen zich zo gedragen en ouders niet te corrigeren zijn, ook al zijn ze aso. Want dan vragen zij zich af waarom die mensen wel zo mogen praten en zij niet. Films en spelletjes zijn niet echt, dat is gemaakt door mensen en het is fantasie. Een groot verschil met de boze echte wereld, daar horen boeven opgepakt te worden (als politie dat lukt en genoeg bewijs heeft). Mijn zoon wil nu nog politie of security worden maar ik denk als hij later weet hoe hoog de werkdruk is dat hij wat anders gaat doen

wij hebben geen spellen maar je zou het kunnen spelen waarschijnlijk. Dus ik heb ook geen etiket gezien. Ze moeten op sommige mensen een etiket plakken. HAha. 
dodelijke geweldsdelicten zijn in Amerika omdat men daar guns als speelgoed opbergt. Maargoed toen mijn oudste jonger was heb ik vaak genoeg gezegd dat ze oplet dat hij niet meekijkt. Ik was zelf ook de jongste dus ik weet hoe het gaat. 
nogmaals ik snap het op de crèche en in de kleuterklas en daar even boven. Dat was ook met squit game. Ik heb geen van dat alles in huis dus dat kunnen ze alleen maar van anderen hebben. 
Zoon heeft zelfs met zijn begeleider van hout deze figuren nagetekend en van de week had hij zelfs een t shirt daar gemaakt van poppy playtime. Als het echt daar niet kon hadden ze vast tegen hem gezegd dat het Mickey mouse mocht zijn. Sommige kinderen kunnen het wel aan, sterker nog het interesseert ze. Net zoals brand in minecraft of tnt op een gebouw gooien. Dat is gelukkig beter dan een pyromaantje in de buurt uithangen 

hier zag ik ze de laatste tijd ook veel. Dochter keek ernaar en had interesse en koos voor iets anders. Ik hoorde deze week pas dat ze een naam hebben en wat erachter zit. Ik denk dat dochter dat ook niet weet. 

MoederBarberin

MoederBarberin

23-06-2022 om 20:21 Topicstarter

Eppos schreef op 23-06-2022 om 19:25:

Dit gaat niet om nee.
Vroeger keken wij ik en jullie dus (“ We zijn toch allemaal opgegroeid met chucky “ ) en ik durfde het niet tegen mijn ouders te vertellen dat ik het had gezien. Maar wel bang zijn en nachtmerries en alles. Ik had het stiekum gekeken. Ik kroop bij mijn zus in bed.
Mijn kids zijn eerlijk en dat wordt gewaardeerd. Niet met een knuffel maar hij is niet bang hij vind het leuk. Was hij 6 dan was het wat anders.
Als jij nee vindt zeg jij dan nee tegen je kind

Het hele artikel gaat juist over peuters en kleuters. Hoe oud denk je dat die zijn?

18, hoe achterlijk ben ik denk je

Mijn stiefdochter van tien liep er ook al mee in de winkel. 

Ik ken het helemaal niet. Mijn jongste kinderen vragen hier niet om en ik heb ook niet het idee dat het op school speelt.
ze mogen overigens ook niet zo maar naar allerlei filmpjes kijken. Ze mogen alleen filmpjes kijken die ik al heb gezien en goedgekeurd. Ze kunnen niet vrij op het internet en dat mogen ze voorlopig ook zeker niet.

In de klas van mijn 7 jarige is het een ware hit. Mijn zoon zelf heeft er nachtmerries van. 

Mijn dochter van vier heeft het steeds over ene huggy wuggy die in de steegjes zou lopen, want dat had een zevenjarig buurmeisje gezegd. Ze is er bang van maar ik had geen idee wat het was. De knuffel zag ik gisteren heel veel op de kermis en ook kleine kinderen liepen ermee. Enge knuffels. Dat is dus huggy wuggy.... Ik vind het echt niet geschikt voor kinderen onder de tien, laat staan voor kleuters. Ik ga morgen mijn dochter even uithoren of buurmeisje filmpjes heeft laten zien.

ik vind zeschattig ik lijk er wel op hehe

GrandioseZebra62

GrandioseZebra62

24-06-2022 om 07:05

Eppos schreef op 23-06-2022 om 19:55:

Ik leg mijn kinderen uit waarom in real life mensen zich zo gedragen en ouders niet te corrigeren zijn, ook al zijn ze aso. Want dan vragen zij zich af waarom die mensen wel zo mogen praten en zij niet. Films en spelletjes zijn niet echt, dat is gemaakt door mensen en het is fantasie. Een groot verschil met de boze echte wereld, daar horen boeven opgepakt te worden (als politie dat lukt en genoeg bewijs heeft). Mijn zoon wil nu nog politie of security worden maar ik denk als hij later weet hoe hoog de werkdruk is dat hij wat anders gaat doen

Ja dit, mn zoon van bijna 7 snapt ook prima het verschil tussen games en realiteit, hij begrijpt prima dat je niet a la Nathan Drake mensen af kunt knallen, de spellen die voor zijn leeftijd zijn vind hij niks aan, die zijn voor baby’s zegt ie dan altijd vol minachting😂

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.