Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
prinses01

prinses01

25-05-2009 om 10:40

Buitenspeelgoed

Hallo,

Wie weet waar je hockeysticks kunt kopen om gewoon buiten mee te spelen? Vroeger verkochten ze id nog wel bij de speelgoedwinkels, maar daar zijn ze op de golf overgestapt.

Nog meer suggesties voor leuk buitenspeelgoed? Niet de grote items als fietsen, skelters ed maar meer buitenspelletjes. En waar kopen jullie dat (behalve BS en Intertoys)

Bedankt. Groetjes,

Ingrid

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
sabje

sabje

25-05-2009 om 15:06

Ik las gister

de folder van de Aldi en die had allerlei buitenspelletjes in de aanbieding.
Mikado,minigolf,ringenwerpspel etc helaas geen hockysticks (heb je al op www.lobbes gekeken ?) maar misschien heb je hier ook wat aan.
groetjes
Sabine

Annet

Annet

25-05-2009 om 18:41

Hockeysticks

WIj hebben voor de kinderen nu streethockey sticks. Die zijn bedoeld om te combineren met de skeelers. Ze lijken op ijshockeysticks. Ze zijn te koop in sommige speelgoedwinkels. Ik heb ze gehaald bij de Decathlon, die heeft meerdere maten.
Als je zonder skeelers wilt hockeyen zou ik gewone hockeysticks kopen (op marktplaats of zo). Dan heb je houten sticks voor een zacht prijsje. Oefenbal erbij. Een echte bal is te hard om buiten te gebruiken (te gevaarlijk).

judiths mama

judiths mama

26-05-2009 om 09:36

Wat ik heb gekocht:

(Bij de Blokker) Een overgooi spel met klittenbandvangers, een beach-ball set, springtouw, een bal aan touwen die je overspeelt door je handen uit elkaar te bewegen (hoe leg je dat nou uit?), hoelahoep, frisbee etc.

Lekker simpel, erg leuk.

marie

marie

26-05-2009 om 10:19

Walz kidzz

Hallo
Hier verkopen ze ook leuke spullen:
http://www.walzkidzz.com/v2/gruppe,NL,nl,seite-2/170-173-111-Skates_co..htm
groetjes

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.