Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Hulpsint

Hulpsint

26-11-2011 om 12:31

Buurman en buurman, voor kleuters?

Sint overweegt een DVD-box van Buurman en Buurman te kopen voor een 7-jarige. Volgens de moeder van een andere 7-jarige is dat 'voor kleuters'. Klopt dat? (Sint vindt het zelf erg vermakelijk

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Polly Shearman

Polly Shearman

26-11-2011 om 12:46

Nee

ik vind buurman en buurman iets van alle leeftijden. Ik ben er zelf ook nog erg fan van.
Je haalt er uit wat erin zit, mijn 5 jarige vind het op een andere manier grappig als mijn 12 jarig en ik weer op een andere manier...

Fonneke

Fonneke

26-11-2011 om 12:46

Nee hoor

Wij hebben ook een DVD-box van buurman en buurman. Onze kinderen vinden het allemaal leuk, vooral zoon van 9. En man en ik kijken ook nog graag mee.

liora

liora

26-11-2011 om 12:53

Nee

Voor een 7-jarige is dat superleuk. Sint heeft dus gelijk!

Fiorucci

Fiorucci

26-11-2011 om 13:31

Precies

Sint heeft volkomen gelijk. Sterker nog, juist als je net wat ouder bent dan vijf snap je deze humor des te beter.

toja

toja

26-11-2011 om 14:25

Toevallig

had mijn 7-jarige het er ook over. Ze had het gezien bij een vriendinnetje en wilde er ook wel een dvd van. Ik ben het dus met de voorgangers eens.

Hulpsint

Hulpsint

26-11-2011 om 14:34

Dat is mooi

Sint gaat hem bestellen. Weer een lijstje af Bedankt voor de snelle reacties!

elsje78

elsje78

26-11-2011 om 21:56

Intertoys erg goedkoop!

Geloof 2 of 3 euro per dvd. Wij vinden het allemaal leuk!

Hulpsint

Hulpsint

26-11-2011 om 22:09

Bol.com

Ik heb een box met 8 dvd's voor 14,99 (+ 1,95 bezorgkosten), ook niet duur dus voor bijna 10 uur kijkplezier.
Hebben jullie dat nu ook dat je je als Hulpsint er nu al op verheugt dat je volgende week weer nieuw speelgoed in huis hebt?

Evanlyn

Evanlyn

26-11-2011 om 23:20

Nieuw speelgoed

O nee, verschrikkelijk.Waar moet ik het laten? Tenzij de Sint voor mijzelf nog een mooie vrijstaande woning in petto heeft, natuurlijk.

Tango

Tango

27-11-2011 om 13:17

Nieuw speelgoed

Inderdaad wel erg leuk. Bij sommige dingen kan ik echt niet wachten tot ze het uit gaan pakken. Ik heb voor Tangozoon zo'n geweldig leuke Dolfje Weerwolfje knuffel gekocht (en hij had nog helemaal geen knuffels natuurlijk ).
Maar inderdaad, waar laat je al dat speelgoed weer. Ik had nog wat oud speelgoed naar de kringloop willen brengen, maar is er nog niet van gekomen. Misschien deze week nog even gaan doen.

Ja, precies

dat denk ik ook ieder jaar weer en na verjaardagen ... waar láten we nu alles weer :s

AzoraC.

AzoraC.

28-11-2011 om 10:45

Plastic weg

Oeeh Nieuw speelgoed grijp ik altijd aan om de kinderen te overtuigen dat dingen die ik afzichtelijk vind (roze plastic poppenmeubel dat jaren terug (door mezelf) met groot enthousiasme uit grof vuil is gehaald etc) weg te doen. Met wisselend succes overigens. Gelukkig hebben we een grote kelder als vagevuur voor oud speelgoed.

+ Brunette +

+ Brunette +

29-11-2011 om 00:36

Azora (o.t.)

Wat bij mij succes had, was mijn dochter allerlei vagevuurspeelgoed aan mij te verkopen. Nu is ze nog maar acht dus was tevreden met centen en dubbeltjes, een volumineus stuk speelgoed leverde wat meer op. Het meeste opgekochte speelgoed heb ik weggegooid, sommige dingen weggegeven, een paar dingen heb ik gehouden om te verkopen. Ik vroeg me af of deze manier wel pedagogisch verantwoord was maar een paar vriendinnen hebben het al "ontwikkelen van handelsgeest" genoemd.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.