Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
sluisje

sluisje

20-09-2008 om 20:19

Cadeau 4 jaar

onze dochter wordt 5 oktober 4 jaar

wie weet er een leuk cadeau

groet sluisje

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ehhh

16 inch fietsje
strijkkralen
playmais (van die maïsdingen die je aan elkaar kan plakken met water en dan maar bouwen)
puzzels
spelletje: memory, wie-is-het, hondje waf, huisje-boompje-beestje, etc.

Onze dochter

Onze dochter is afgelopen vrijdag 4 geworden en heeft vooral barbies gekregen. Dans-barbie, sport-barbie, een barbie met 5 verschillende jurken/schoentjes/tasjes, een boomhuis met 2 barbie popjes erbij en weet ik veel. Verder veel knutselspul: stempels, klei, stiften, een compleet knutselpakket, vouwblaadjes, kralen. En verder een puzzel, een klein hondje in een handtasje (paris hilton is er niks bij), memoryspel, stickerset, en een nieuwe rugtas voor school.
Van ons heeft ze een nieuwe fiets gehad en ze heeft kleding gehad.
Misschien zit er een idee voor je bij?! Succes!

Fonneke

Fonneke

22-09-2008 om 13:35

En hier

Onze dochter is ook nog net vier geworden. Zij heeft o.a. veel knutselspullen gekregen, het meeneem-poppenhuis van playmobil, verkleedkleren, een nieuwe schooltas en een make-up setje voor kinderen.

linda c

linda c

24-09-2008 om 21:16

Gezelschapsspel

ik heb al veel toppers langs zien komen die mijn dochter ook geweldig vindt (strijkkralen, barbies, playmobil, playmais of playdoh en dan mét zon kleifabriekje erbij, fiets idd (wát een verwend nest toch! ))

en ook: verkleedspullen (makeupjes, kruidvat) en we hebben zelf een gezelschapsspel voor haar gekocht.
Je hebt hele mooie kwartetspellen, en spellen met een dobbelsteen met kleuren en dan iets met kralen in die kleur doen het hier goed (je hebt allerlei varianten, wij hebben een inktvis die je gekleurde kralen aan zijn tentakels meot rijgen). En 'boomgaard', ook leuk. Je kunt dit heel goed zónder competitief element spelen, gewoon samen zorgen dat de oogst geplukt wordt voordat de raaf m opeet. Je gooit met een dobbelsteen en dan 'pluk' je allerlei fruit, dat echt best groot is.

Maar het is niet heeeeeel uitdagend vind ik. Wel goed te begrijpen en een leuk spel voor kinderen die niet tegen hun verlies kunnnen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.