Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
liora

liora

12-05-2010 om 21:11

Cadeau zevende verjaardag

Hoi,

Hopelijk kunnen jullie me helpen. Zoon wil voor zijn zevende verjaardag van alles hebben, maar ik weet niet goed wat leuk is om hem te geven.

Op zijn verlanglijstje staan: een I-pod, Wii en een Nintendo DS. De laatste twee vallen af want te duur, I-pod doe ik niet want schijnt niet zo goed voor de oren te zijn.

Blijft over: 4 op 'n rij, draaibordje op een stok, dino-ei, boek, stepje.

Stepje lijkt me wel leuk, maar ik denk dat hij vaker zal gaan fiesten. Ik overweeg nu om gewoon een groot cadeaupakket te maken, met allemaal kleinere en grotere dingen: dat draaibordje, boek, dino-ei en nog wat leuke dingen. Maar is dat leuk? Ik heb toch het idee dat ik iets groots moet geven.

Ik zou het ook wel leuk vinden iets anders te geven. Iets wat heel leuk is, maar wat niet op zijn lijstje staat. Wie heeft ideeen?

Mijn budget is ongeveer 65 euro.

Liora

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tango

Tango

12-05-2010 om 22:19

Stepje

Waarom toch niet dat stepje? Natuurlijk zal hij daarnaast ook fietsen, maar voor spelen in de buurt is een stepje altijd handig, dat pak je lekker snel even.
Wil hij geen wave-board of skates? M.n. waveboards zijn hier in de buurt erg in, de een na de ander krijgt er een voor zijn verjaardag. Of anders iets van Lego of playmobil?
de andere dingen die je schrijft zijn misschien weer handiger voor zijn partijtje, anders weet hij daar weer niets te vragen.

Terpi

Terpi

12-05-2010 om 22:51

Over de i-pod

Je moet het natuurlijk helemaal zelf weten maar even over de i-pod, ik heb zelf een nano en daar zit een volumebegrenzer op. Het is dus mogelijk het ding zo in te stellen dat er geen schade aan het gehoor toegebracht kan worden. Mijn kinderen hebben alledrie mp3 spelers wat voor mij soms een uitkomst is in de auto wanneer iedereen wat anders wil horen

liora

liora

13-05-2010 om 09:17

Dank

Hoi,

Denk dat ik dan voor het stepje ga. Hij mag van mij nu ook wel buiten spelen alleen even, als hij op de stoep blijft, dus dan is dat stepje ideaal natuurlijk.

I-pod nano is te duur, en shuffle is dus zonder volumebegrenzer. Op zich wel leuk cadeau, maar ben toch bezorgd om zijn gehoor dan.

Ik ben het eens met Izar dat een stepje echt een groot cadeau is inderdaad. Dus dat is erg leuk!!!

Iemand nog tips welk stepje aan te schaffen?

Liora

melle

melle

13-05-2010 om 09:23

Mp4

Hoi, mijn dochter heeft voor haar 7e verjaardag deze mp4 speler gekregen
http://www.intertoys.nl/games/mp4-speler-wit-4gb-565604.html?PathCatalog=nl_ga_mp3mp4spelers
kan zonder koptelefoon gebruikt worden en met.
Je hebt ook koptelefoontjes met begrenzer
http://www.intertoys.nl/games/hoofdtelefoon-kids-blauw-jvc-568335.html?PathCatalog=nl_ga_mp3mp4spelers

Wij hebben zelf voor haar 5e verjaardag een step gegeven, een stevige die ook voor volwassenen is, ik geloof bij een sportzaak gehaald toen. Onze tweede dochter heeft een goedkopere van blokker gekregen toen ze 5 werd, maar er zit wel duidelijk verschil in moet ik zeggen.
succes met beslissen,
groet Melle

Mijn shuffle wel begrenzer

hier ipod shuffle en die heeft gewoon een begrenzer. Zit volgens mij standaard op elke ipod.

angela

angela

13-05-2010 om 13:32

Liora

ik had hetzelfde dilemma 2 maanden geleden toen zoon 7 werd. Hij wilde een bepaald iets van gormitis. Best goedkoop en niet heel bijzonder. Maar hij wilde het zo graag!dus we hebben het gegeven. Waren we een keer goedkoop klaar ha ha.Hij was heel blij met name omdat ie kreeg wat hij gevraagd had

Fototoestel

iets totaal anders, maar wel in deze prijscategorie: een digitaal fototoestel. Het is een gewoon, goedkoop model (dus geen kinderfototoestel of zo), hij kan er ook filmpjes mee maken. Hebben wij pas aan onze zoon gegeven die 7 werd - hij is er helemaal blij mee.

Wii

hier een wii omdat ik mijn mobiele tel. over heb gezet van provider en zo er voor E 60 een wii bij kon kopen. Mijn dochter speelt zeer regelmatig op de wii, ze heeft met haar verjaardag van opa en oma er een nieuwe dvd met heel veel spelletjes bijgekregen (mario op de olympische spelen 2010 ofzo).

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.