Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
bertje1

bertje1

22-10-2010 om 18:41

Carcassonne uitbreiding?

welke uitbreidingsset is leuk? we hebben er al eentje, met extra tegels en grotere steden (weet naam niet); is 'de toren' leuk? of andere?

en: waar koop je de goedkoopste kapla?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
vlinder72

vlinder72

22-10-2010 om 19:40

Carcassonne en kapla

Wij hebben zelf de uitbreiding, kooplieden en handelaren, bruggen en markten. Of zo iets. Wij vinden kooplieden erg leuk. De markt van de uitbreiding markten en bruggen niet zo maar de bruggen zijn wel erg leuk. Eigenlijk is het een ideale combinatie. Meestal spelen wij carcassonne met alledrie de uitbreidingen en als het minder lang moet duren met alleen de uitbreiding en kooplieden en handelaren. De kooplieden en handelaren is favoriet bij onze kinderen. Bij die uitbreiding loont het om een stad van iemand anders af te bouwen en dat maakt het spel leuker. Op de site van Carcasonne staat trouwens ook een recensie van alle uitbreidingssets.

Kapla koop ik bij de speelgoedwinkel in Leusden. Geen idee of het daar het goedkoopste is maar het is er in ieder geval goedkoper en wij wonen dichtbij. Die winkel is trouwens ook leuk voor spelletjes en playmobil.

Wij hebben

van carcasonne, " Kooplieden & Bouwmeesters": vinden wij heel leuk. Er zijn sites waar al die uitbreidingen besproken worden. Ik had op basis daarvan mijn keuze gemaakt.

wij kopen basisdoos kapla voor zo'n 38 eur per doos, maar meestal kost het zo'n 45 eur.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.