Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

Carnavalkleding hulp gevraagd

Mijn bijna 10 jarige zoon met maat 146 wil met carnaval treinmachinist worden en niets worden. Hoe doe ik dat?
Iemand tips?

gr Pham

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Valkyre

Valkyre

08-01-2012 om 00:07

Andere rubriek?

Hoi Pham,

Misschien kun je deze vraag het beste even in Huis, Tuin en Keuken zetten - daar krijg je vast veel reacties van doorgewinterde carnavalsvierders.

Voor machinist (of was het nou conducteur?) zou ik een pet kopen bij een carnavalswinkel. De rest kun je denk ik wel makkelijk van eigen kleding maken: met rijgsteek rode biasband langs de zijnaad van een donkerblauwe broek stikken, zwarte schoenen lenen als hij die niet heeft (of kringloopwinkel oid). Misschien kun je bij de kringloop ook wel een donkerblauw colbert vinden in (ongeveer) die maat - een klein damescolbert misschien? Rode biasband om de pet, iets zakcomputerachtigs aan een zwarte riem, zoiets?

Niets, dat is pas moeilijk!

groet, Valkyre

Merel

Merel

08-01-2012 om 12:15

Spiegelei?

Ja ik zou machinist en conducteur gewoon even samenvoegen en ook een spiegelei (je weetwel zo'n bordje met geel en groen? rondje erop) en een fluitje erbij nemen. De rest zoals Valkyre beschrijft, zo'n setje kan je volgens mij wel bij de carnavals/verkleed winkel kopen.

toja

toja

08-01-2012 om 12:22

Zoon

Toen zoon ook eens verkleed naar school moest heb ik op een donkerblauw (oud) giletje het NS logo geborduurd (kun je ook tekenen). Verder een pet erbij en een blauwe broek. Lijkt er al dan al snel op. Succes

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Kringloop

Pham, als ik me niet vergis zag ik vorige week bij Het Goed in de stad nog een treinmachinistenjasje. Sowieso hebben ze daar heel veel carnavalskleding. Misschien een tip?
Succes gewenst (mijn zoon wil helemaal niks worden met carnaval...) n@nny

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.