Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

Dagje uit (techniek)


Tango

Tango

03-01-2023 om 19:00 Topicstarter

Bijtje82 schreef op 02-01-2023 om 23:54:

[..]

Corpus kan ik alleen maar afraden.

Veel te duur voor wat je krijgt en enorm verouderd. Je staat met een uurtje ofzo weer buiten. En kwalitatief is het uitermate teleurstellend.

Goed om te weten. Dat was voorheen anders. Ben 1 keer eerder geweest en toen ging je in een groepje, volgens mij zonder headset maar met gids. En zijn er toen ook best een tijd geweest. Beetje jammer dat het nu zo tegenvalt. Valt dus ook af. 

Tango

Tango

04-01-2023 om 20:03 Topicstarter

Uiteindelijk maar besloten om naar Scheveningen te gaan. Legoland Discovery Center. Gaat met een tijdslot dus hopelijk valt het mee met de drukte en ziet er heel gevarieerd uit. En neefje houdt ook van lego dus dat zit wel goed. 

Tango schreef op 04-01-2023 om 20:03:

Uiteindelijk maar besloten om naar Scheveningen te gaan. Legoland Discovery Center. Gaat met een tijdslot dus hopelijk valt het mee met de drukte en ziet er heel gevarieerd uit. En neefje houdt ook van lego dus dat zit wel goed.

Leuk zeg! Ik ga hem zelf ook noteren.

Verder moet ik iets rectificeren. Mijn ouders die eerder zo negatief over de speelfabriek waren (en onze herinnering aan de ontdekhoek zo positief), zijn afgelopen week met mijn andere kind naar de ontdekhoek geweest. Ze spraken er schande van. Het was in niets meer zoals vroeger (was ook een ander gebouw). Het was kleiner dan de speelfabriek en nóg chaotischer, omdat hier geen tijdblokken waren. Verder waren er echt veel spullen afwezig. Bijvoorbeeld een heel gedeelte gericht op knikkerbanen bouwen en vervolgens waren de knikkers op.. Ook andere simpele dingen als papier enzo waren niet op orde. Mijn zoon kon vanalles niet doen. Achteraf zouden ze zelfs de speelfabriek nog eerder aanraden, al waren ze daar dus ook echt niet positief over..
De naastgelegen speeltuin in Crooswijk vonden ze overigens geweldig. Mijn zoon raakt er maar niet uitgesproken over.

Ik zal de mods vragen of mijn originele bericht mag worden aangepast.

Tango

Tango

08-01-2023 om 15:36 Topicstarter

PhilDunphy schreef op 08-01-2023 om 14:13:

[..]

Leuk zeg! Ik ga hem zelf ook noteren.

Verder moet ik iets rectificeren. Mijn ouders die eerder zo negatief over de speelfabriek waren (en onze herinnering aan de ontdekhoek zo positief), zijn afgelopen week met mijn andere kind naar de ontdekhoek geweest. Ze spraken er schande van. Het was in niets meer zoals vroeger (was ook een ander gebouw). Het was kleiner dan de speelfabriek en nóg chaotischer, omdat hier geen tijdblokken waren. Verder waren er echt veel spullen afwezig. Bijvoorbeeld een heel gedeelte gericht op knikkerbanen bouwen en vervolgens waren de knikkers op.. Ook andere simpele dingen als papier enzo waren niet op orde. Mijn zoon kon vanalles niet doen. Achteraf zouden ze zelfs de speelfabriek nog eerder aanraden, al waren ze daar dus ook echt niet positief over..
De naastgelegen speeltuin in Crooswijk vonden ze overigens geweldig. Mijn zoon raakt er maar niet uitgesproken over.

Ik zal de mods vragen of mijn originele bericht mag worden aangepast.

Dat bericht hoeft dan toch niet aangepast te worden? Jouw en met name jouw ouders mening is gewoon inmiddels bijgesteld en dat kan natuurlijk. Ik ben blij dat ik voor beide niet heb gekozen als ik dit allemaal lees.

Legoland was erg leuk vond ik. Met name de 4D film werd door neefje erg gewaardeerd en ook het miniatuur Den Haag. Bouwen wilde hij zelf niet, maar toch zeker 2 1/2 uur doorgebracht binnen. Ik had de auto verder weg geparkeerd bij parkeerplaats Strand, daar kreeg je ook nog korting als je bij de kassa van Legoland hier een kaartje voor vroeg. Dus was goed betaalbaar. En lekker stukje buiten gelopen langs de boulevard. Met name dat was leuk omdat je dan eerst de pier, reuzenrad en Kurhaus ziet en dit daarna in miniatuur kan bewonderen. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.