Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
sabje

sabje

20-08-2010 om 14:41

Dansles twee keer per week achter elkaar niet te veel?

Titel zegt het al,
Dochterlief gaat dit jaar op de maandag naar dans,zing en toneel les dit duurt 1,5 van 16.00-tot 17.30
Vorig jaar zat ze op streetdance wat ze ook erg leuk vond met het optreden aan het eind.Was ook erg leuk
Nu wil ze beiden dingen doen.
Ze vindt dansen en zingen gewoon geweldig (zoals zoveel meisjes van haar leeftijd)en van mij mag ze het.
Maarr ik vraag mij af of het niet te vermoeiend is om twee dagen achter elkaar les te hebben. Het is bij twee verschillende scholen zeg maar.
Geen groot dillema maar wil gewoon jullie advies!
Bedankt vast
Sabine

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
margje van dijk

margje van dijk

20-08-2010 om 15:46

Achter elkaar op 1 dag of op 2 dagen achter elkaar?

Begrijp ik nou goed dat ze twee lessen achter elkaar wil doen op maandag, of dat de ene les op maandag is en de andere op dinsdag?

In het laatste geval zou ik er in elk geval geen probleem van maken. Mijn zoons hockeyen alledrie, dat is twee keer per week trainen (1 à anderhalf of zelfs 2 uur) en dan nog zaterdags een wedstrijd. En of die trainingen nou op maandag en donderdag of op dinsdag en woensdag zijn zou hen denk ik niet veel uitmaken.

Als de lessen pal achter elkaar gepland zijn, dan zou ik zeggen: uitproberen. Wat te eten en drinken meenemen voor tussendoor en kijken of het wat is.

Je kunt er toch altijd weer mee stoppen?

Margje

De enige

De enige die maatgevend is, is jouw dochter zelf, door het het te proberen. Als je iets leuk vindt, kan je meer hebben.

100%mama

100%mama

26-08-2010 om 14:00

Mijn nichtje

is 9 en zit sinds dit jaar op de dans acedemie hier. School is hier apart van en ze danst elke dag (verschillende vormen) muv zondag. Mijn zus heeft gekeken naar haar prestatie's op school, de tijd die ze nodig heeft om haar school goed voor te bereiden en heeft daarop de beslissing gemaakt. Wel met in haar achterhoofd dat als het niet lukt, het leuk geprobeert is en hoewel we pas 2 weken op school zijn hier, vind ze het zo leuk dat ze zo haar best op school doet om maar niet haar dansen te hoeven opgeven. Het werkt dus 2 kanten op!

mieks

mieks

27-08-2010 om 01:47

O.t.100%mama

Ik las net je berichtje over de dans academie. Kan je me vertellen in welke plaats dat is. Wij hebben net 2 jaar achter de rug en komen weer terug in NL. Ik ben op zoek naar een goede dans opleiding voor mijn dochter, 10 jaar. In de US had ze op 1 dag 2 1/2 uur les, ballet, jazz en tap. Graag hoor ik van je.

Met vriendelijke groet,

Annemieke

100%mama

100%mama

28-08-2010 om 09:35

Annemieke

http://thedancestudio.ricardosibelo.nl/

Dit is de link naar zijn web pagina! Ik ben benieuwd, laat je het weten?

Tirza G.

Tirza G.

28-08-2010 om 11:59

Leuk

Ziet er goed uit, ik heb me alleen wel kleurenblind gezocht naar de locatie van dit wonderspektakel. Ik heb het uiteindelijk gevonden. Helaas, niet in de buurt.

Tirza

an mien

an mien

29-08-2010 om 11:37

Tilburg

Dochter heeft de afgelopen 2 jaar (groep 7 en 8) gedanst op de Fontys dansacedemie in Tilburg. ze kreeg daar 5 uur les (2 dagen) klasiek, jazz, internationale dans en dansimprovisatie. Ze heeft er erg van genoten. Na deze opleiding kan je door op het koning Willem 2 college met de vooropleiding dans.

Ann mien

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.