Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Bianca Molenwijk

Bianca Molenwijk

02-06-2009 om 11:55

Discofeestje

Hoi,
mijn dochter wordt binnenkort 11 jaar en wil graag een disco/fuif houden ipv feest. Prima, heb ik geen problemen mee. het is dan wel de bedoeling dat wij (haar vader en ik) niet continue aanwezig zijn. Wij gaan boven filmpje kijken of zo en steek af en toe mijn neus om de hoek. Maar de vraag is, kunnen kinderen van deze leeftijd zich al zelf goed vermaken of moet ik toch wel spelletjes paraat houden voor het geval dat...
Dus, wie heeft er ervaring met discofeestjes en wat zijn de do's en de don't's ??

Alvast bedankt

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ik bleef

mijn dochter heeft dit ook gedaan en ik ben gewoon beneden gebleven, vind zelf dat deze kinderen nog niet alleen een feestje kunnen hebben er zullen ook 10 jarige komen en op een disco feest zullen er ook meer komen dan 5. werd bij ons gewoon geaccepteerd dat je bleef.

succes krulleke

Ari69

Ari69

02-06-2009 om 21:50

Hier ook

wij zijn er ook bij gebleven, sterker nog: papa was dj. Vonden ze helemaal niet gek of zo. Wij hadden de boel verduisterd, lange tafel langs de muur, hierop wat fris en popcorn zodat er flink wat ruimte was voor de disco. Van te voren cadeautjes geven en daarna mochten ze elkaar of zichzelf, opmaken. Er is flink gedanst. De limbo was ook erg populair hier. En we hebben ze de opdracht gegeven om een dansje in te studeren, wat ze in groepjes van 3 deden. Het was erg geslaagd! Veel plezier alvast!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.