Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

Dochter 9 zweetlucht, welke deo?


Loveli, werkt super.

Dochter ruikt nog niet echt en gebruikt nu nog de donkerblauwe dop van Dove, niet te overheersende geur.

Ik ga ook op zoek naar Loveli. Dochter van 8 heeft er helaas ook al last van en ik had salt of the earth voor haar gekocht. Helemaal verantwoord en geurloos, maar het doet weinig voor haar. 

Ik zou haar zelf er eentje laten kiezen. Zelf vind ik dove heel goed werken en nivea. Ik vind ze beide ook lekker van geur

LydiaDietz schreef op 20-07-2021 om 18:23:

Ik ga ook op zoek naar Loveli. Dochter van 8 heeft er helaas ook al last van en ik had salt of the earth voor haar gekocht. Helemaal verantwoord en geurloos, maar het doet weinig voor haar.

Nee, die doet bij mij ook niets. Ik heb ooit in Canada fantastische deo gekocht maar echt spijt dat ik èn niet meer heb meegenomen èn niet meer weet wat het was 😂. 
was ook een stick maar daar kom ik verder niet veel verder mee.

Mijn dochter van net 11 heeft het liefst Nivea, de lichtblauwe fles (Fresh Energy) vind ze wel lekker ruiken en belangrijk dat ze er geen last van heeft.

Doe mij maar Fa Lemon.

Tegen Ushuaia zeg ik ook geen nee.

Laat kind gewoon eens los bij de plaatselijke Kruidvat.

team loveli, die kon zelfs mijn after zwangerschapslucht aan

In de winter gebruik ik zelf het liefste Rexona en in de zomer de cremedeodorant van Nivea of Deoleen. Andere merken doen het gewoon niet zo bij mij. Dochter had eerst wat andere merken geprobeerd, waaronder Fa maar dat blijft nattig onder haar oksels zegt ze dus dat klinkt ook niet echt fijn. Dus nu gebruikt ze toch maar mijn deo 

Mijn dochter van 9 gebruikt ook Loveli (net als ik trouwens), en het werkt geweldig!

SuzyQFive schreef op 20-07-2021 om 18:47:

[..]

Nee, die doet bij mij ook niets. Ik heb ooit in Canada fantastische deo gekocht maar echt spijt dat ik èn niet meer heb meegenomen èn niet meer weet wat het was 😂.
was ook een stick maar daar kom ik verder niet veel verder mee.

Mijn dochter van net 11 heeft het liefst Nivea, de lichtblauwe fles (Fresh Energy) vind ze wel lekker ruiken en belangrijk dat ze er geen last van heeft.

Lady Speedstick misschien?

Deoleen. Geen geur, alleen voorkomt het de zweetlucht. Perfect spul. Er is ook een sensitive variant, ook prima.

Hier ook Loveli voor mij en dochter. 

Hier ook team Loveli! Natuurlijke ingrediënten en zorgt ervoor dat je niet meer naar zweet ruikt. Apple Blossem is een aanrader/ favoriet voor (pre)pubers (hoewel ik hem zelf ook gebruik, ben bijna 30)

Bounty92 schreef op 21-07-2021 om 14:35:

Hier ook team Loveli! Natuurlijke ingrediënten en zorgt ervoor dat je niet meer naar zweet ruikt. Apple Blossem is een aanrader/ favoriet voor (pre)pubers (hoewel ik hem zelf ook gebruik, ben bijna 30)

Ik vind Apple Blossom ook super lekker ruiken. En Sweet Orange ook.

Eigenlijk allemaal behalve Power of Zen. 

SuzyQFive schreef op 20-07-2021 om 18:47:

[..]

Nee, die doet bij mij ook niets. Ik heb ooit in Canada fantastische deo gekocht maar echt spijt dat ik èn niet meer heb meegenomen èn niet meer weet wat het was 😂.
was ook een stick maar daar kom ik verder niet veel verder mee.

Lady Speed, Suave, Secret en Degree zijn sticks uit het buitenland en werken fantastisch. Koop altijd een voorraadje als ik ze ergens vind. 

Maar gezien corona geen mogelijkheid gehad, dus nu de Dove original en Lekker uit een potje. Werken beiden prima. Als ik meer zweet, gebruik ik ook nog extra dry Odorex ernaast 1 a 2 x in de week. 

Ik zou haar ook zelf laten ruiken en proberen. Het duurt soms even voordat je een fijne hebt gevonden en na verloop van tijd kan het ook wel weer veranderen.

Ik zou even kijken bij de Consumentenbond, daar hebben ze laatst allerlei soorten deodorant vergeleken op schadelijke stoffen.

Wij gebruiken zelf Odorex Marine Fresh, die bevat weinig schadelijke stoffen. Maar misschien vind je dochter iets anders lekkerder ruiken.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.