Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

Dochter 9 zweetlucht, welke deo?


_melon schreef op 20-07-2021 om 21:09:

[..]

Lady Speedstick misschien?

Ik heb even gezocht op oude verpakkingen (want paars was het zeker niet). Deze was het niet, volgens mij had mijn ex-man die wel (was in 2005). Maar kan het eens proberen. 

_melon schreef op 21-07-2021 om 14:42:

[..]

Ik vind Apple Blossom ook super lekker ruiken. En Sweet Orange ook.

Eigenlijk allemaal behalve Power of Zen.

Klopt, hoewel ik de power of zen qua werking boven alle andere soorten/geuren vind uitspringen. Veel minder gevoel van zweet plekken in mn shirt op warme dagen. 

Loveli. De coconut is hier favoriet.

WollekeWiet schreef op 21-07-2021 om 23:14:

Loveli. De coconut is hier favoriet.

Die komt hier vandaag binnen!

Bounty92 schreef op 21-07-2021 om 22:35:

[..]

Klopt, hoewel ik de power of zen qua werking boven alle andere soorten/geuren vind uitspringen. Veel minder gevoel van zweet plekken in mn shirt op warme dagen.

Ik merk bij mezelf geen verschil tussen de geuren daarin. Heb zo'n pakketje mini's haha. 


LydiaDietz schreef op 20-07-2021 om 18:23:

Ik ga ook op zoek naar Loveli. Dochter van 8 heeft er helaas ook al last van en ik had salt of the earth voor haar gekocht. Helemaal verantwoord en geurloos, maar het doet weinig voor haar.

Zorg ervoor dat ze heel voorzichtig "dept" met de stick. Ik kreeg zelf behoorlijke uitslag onder mijn oksels van de Loveli. Bleek dat ik het te royaal smeerde. Nu dep ik heel voorzichtig en geen last meer. 

Over spraydeo's. Ik weet niet meer of het op basisschool of op het VO was, maar van school kwam geregeld het verzoek om geen spray mee te nemen, omdat de lucht in de kleedkamer er niet gezonder op werd.... 

Oksels regelmatig wassen met een gewone neutreula huishoudzeep en geen synthetische kleding. Dat scheelt al een heel stuk. 

Koud schreef op 22-07-2021 om 14:51:

Oksels regelmatig wassen met een gewone neutreula huishoudzeep en geen synthetische kleding. Dat scheelt al een heel stuk.

Ik was mijn oksels altijd met desinfecterende handzeep van Unicura en ik heb zeker het idee dat dat helpt. 

Ik heb zo'n blikken doosje met deo gekocht van Happy Soaps, het is even wennen dat je het zelf op moet smeren met je vinger maar het werkt perfect (ook meer dan 24 uur) en ruikt lekker en het is zuinig en je verspilt weinig verpakking ermee.

Calathea

Calathea

31-07-2021 om 18:13 Topicstarter

bedankt voor alle reacties. Ze gebruikt nu een sanex van mij, die vond ze erg lekker ruiken. Maar ik had een beetje het gevoel dat ik wat natuurlijkers voor haar zou moeten kopen omdat ze nog zo jong is.

maar zal even met haar overleggen wat ze zelf wil.

Rexona max. Protection, zit bijna geen geur aan en hele dag geen zweet/lucht

majorette2005 schreef op 31-07-2021 om 18:16:

Rexona max. Protection, zit bijna geen geur aan en hele dag geen zweet/lucht

Grappig, die vind ik juist heel sterk ruiken. Zowel stick als roller. Ik herken het ook meteen als anderen die deo gebruiken. Het werkt wel goed, maar ik vind het niet zo prettig.

Rondstruiner schreef op 31-07-2021 om 18:36:

[..]

Grappig, die vind ik juist heel sterk ruiken. Zowel stick als roller. Ik herken het ook meteen als anderen die deo gebruiken. Het werkt wel goed, maar ik vind het niet zo prettig.

Ik gebruik de roze die is praktisch geurloos

majorette2005 schreef op 31-07-2021 om 18:45:

[..]

Ik gebruik de roze die is praktisch geurloos

Voor mij echt niet 

Dat kan, altijd beter nog dan zweetlucht of klotsende oksels. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.