Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

Dochter (bijna 6) liefdesverdriet...

Dochter wordt eind december 6. Sinds vorig jaar (groep 1/2 is zij al "verliefd" op jongetje X. Hij is 2 mnd jonger, maar net zo pienter. Zij zijn de 2 jongsten in groep 3 (mochten dus beiden doorstromen) en kunnen dat
beide prima aan.
Maar zij is dus al heel lang verliefd en hij ook op haar... Lief toch...

Maar nu... heeft hij gezegd niet meer op haar te zijn en mag ze niet meer naast hem zitten in de kring. Ze is er oprecht verdrietig van.

Ik heb er geen probleem mee of klacht over. Het hoeft niet opgelost te worden (dat kan namelijk niet...) Ben alleen wel benieuwd wie dit herkent en wat jullie gedaan hebben. Bijv om haar te troosten en bij te staan. Voor nu heb ik haar uit laten huilen en heb gewoon een begripvol oor gehad en een steunende schouder. Zoals ik dat ook wellicht ooit zou doen als ze tiener is met liefdesverdriet.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Ilva

Ilva

29-11-2010 om 22:59

Hier

Mijn zoon was wel iets ouder toen zijn 'vriendinnetje' niet meer 'op hem was'. Maar hij loste het prima op: Nou, maar ik nog wel op haar. En dat ging een tijd goed totdat hij ook niet meer 'op haar' was.

Misschien duurt het maar kort. Die liefdes gaan vaak aan en uit. Dus misschien is hij morgen wel weer 'op haar'.

Succes

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.