Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

Dochter zelf vermaken bijna 8


er is ook gewoon een verschil in wat mensen (kinderen) nodig hebben. Ik wilde heel graag met rust gelaten worden. Mijn zusje wilde heel erg vermaakt en bezighouden worden en haar verhaal kwijt. Als je 2 introverte ouders hebt en een extravert kind lijkt me dat best zoeken soms. 
Mijn moeder wilde aan de ene kant graag dat we naar beneden kwamen en aan de andere kant had ze behoefte aan eigen ruimte. Ze is een fantastische moeder, maar dat dat zoeken is, snap ik wel. 

Doemijdieglazenbol schreef op 08-03-2024 om 21:33:

er is ook gewoon een verschil in wat mensen (kinderen) nodig hebben. Ik wilde heel graag met rust gelaten worden. Mijn zusje wilde heel erg vermaakt en bezighouden worden en haar verhaal kwijt. Als je 2 introverte ouders hebt en een extravert kind lijkt me dat best zoeken soms.
Mijn moeder wilde aan de ene kant graag dat we naar beneden kwamen en aan de andere kant had ze behoefte aan eigen ruimte. Ze is een fantastische moeder, maar dat dat zoeken is, snap ik wel.

Is ook zo. 
In dat overvolle huishouden kon ik wel gewoon naar boven vertrekken als ik daar zin in had en als ik toch aanspraak nodig had (als introvert hebben dat soms toch ook wel) liep ik gewoon een rondje huis, er gebeurde altijd wat.Ik kan me wel voorstellen dat voor een kind dat dat nodig heeft (ons kind dus), ons huishouden maar oersaai is.


Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.