Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Peetje

Peetje

20-05-2009 om 10:53

Dorapop bij tijdschrift

Hallo,

Al een hele poos is peetjedochter dol op Dora... En nu kreeg ze onlangs van oma een Doratijdschrift, waar ook nog kleertjes bijzaten. Dat tijdschrft (van Nickelodeon) verschijnt om de zoveel tijd met een nieuwe Dora outfit. Maar het popje is niet te vinden... Ik heb ze al (meermalen) gemaild met de vraag waar of hoe we zo'n popje kunnen kopen, maar krijg gewoon geen antwoord. Is er iemand hier dit dat weet?
Ik hoor het graag (en dochter nóg liever ).

groeten,
Peetje

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Al eerder geweest

een paar weken geleden lagen ze in de winkel, een tijdschrift met een mini-Dora-pop erbij. Zo'n 10-15 cm hoog schat ik. Ik heb er nog mee in m'n handen gestaan om te kopen voor dochter, maar ik vond de pop zo ontzettend lelijk en niet op Dora-lijkend dat ik al snel besloot het niet te kopen.
Kun je beter een 'echte' Dora-pop bij intertoys oid kopen; kost iets van € 16 en ziet er echt uit (en kan praten: 'hallo, ik ben Dora', 'het lukte! we did it' en Zwieber niet stelen!'). alleen jammer dat de kleren die je al hebt daar niet voor te gebruiken zijn.

Caroro

Peetje

Ik heb hem afgelopen vrijdag bij de plus gekocht. Als ze bij jullie niet meer te krijgen is wil ik hier wel even voor je kijken?

gr Aapie

peetje

peetje

20-05-2009 om 22:15

Bedankt

Hallo Caroro en Aapie,

Bedankt voor jullie reakties. Caroro, tja op zich is een grotere Dorapop wel leuker maar ook duurder en past zoals je als zei niet in die kleertjes...
Aapie, bij de Plus...hmm, die is hier helemaal niet in de buurt. Mocht je er nog eentje kunnen vinden, dan heel erg graag! Ik vergoed natuurlijk de verzendkosten .
Ik hoor het graag van je!

groeten,
Peetje

Peetje

Ik zal morgen voor je kijken. Ik laat het je weten

gr Aapie

peetje

peetje

22-05-2009 om 11:04

Aapie

Hoi Aapie,

Fijn, bedankt dat je dat wilt doen!
groeten,
Peetje

Peetje

Peetje

25-05-2009 om 09:27

Aapie

Hoi Aapie,

Zou je me kunnen laten weten of je het tijdschrift van Dora nog gevonden hebt? Ik kreeg nl. net een berichtje terug van de uitgever dat het ook na te bestellen is. Dus mocht je het nog niet hebben, doe ik het op die manier.

groeten,
Peetje

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.