Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
pooh bear

pooh bear

26-01-2011 om 16:04

Droomwolken en droomsterren

Heeft er hier iemand ervaring met de boekjes droomwolken en droomsterren van Rosalinda Weel??

Mijn dochter van 10 heeft vaak veel moeite om in slaap te vallen. Vaak omdat ze gewoon erg druk in haar hoofd is maar soms is ze ook gewoon bang.

Nu zag ik deze boekjes met cd in de winkel liggen en ik vroeg me af of het werkt.
Of is het te kinderachtig voor een tien jarige?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Merel

Merel

26-01-2011 om 19:40

Luisterboek?

Hoi Pooh Bear,

Ik ken deze boekjes niet maar heb wel een eigen tip, mijn zoontje kon ook altijd moeilijk in slaap komen en heeft rond die leeftijd veel luisterboeken geluisterd. Regelmatig gewoon dezelfde boeken (cdtjes dus) en dat vond hij heerlijk om bij in slaap te vallen, vraag me af of hij ooit het einde van die cdtjes wel kent Ik geloof dat ons repertoire 4 cd/luisterboeken waren, dat was voldoende en rouleerde.
Ik zie dat deze boekjes ook met cd-rom komen, dus ik denk dat dat wel werkt. (wij hadden de luisterboeken van Madelief)

Relax kids

Wat je noemt ken ik niet maar wij hebben Relx Kids. Dat is een boekje met meditatie sprookjes voor kinderen. Dochter van 9 vind het nog steeds erg fijn als ik uit het boekje voorlees.

pooh bear

pooh bear

27-01-2011 om 11:07

Reactie

Luisterboeken helpen niet echt dat heb ik al eerder geprobeerd.
De boekjes van relax kids kon ik nog niet maar ik heb gisteren avond op op internet een inkijkexemplaar ingekeken en dat zag er best goed uit dus dat is ook nog een idee.
De boekjes droomwolken en droomsterren zijn boekjes waar 7 verhaaltjes op staan. Ook zitten er 2 cd's bij.
Op zich lijken ze mij wel wat maar ik ben bang dat ze wat kinderachtig zijn.
In de boekwinkel liggen ze ingepakt dus ik kan ze ook niet goed bekijken.
Daarom zou ik graag wat ervaringen horen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.