Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
sluisje

sluisje

08-08-2011 om 13:37

Druk kind

Mijn dochtertje van 7 jaar is erg druk, heeft erg veel energie (is altijd in beweging).
Vraagt erg veel aandacht (je moet haar vaak vermaken met dingen).
Ze is vroeg wakker, half 7 / 7 uur.
Hebben jullie ideen van rust gevende tabletten (of voor het slapen).

Sluisje

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Sluisje

tja, wat is vroeg. Hier een elfjarige zoon die altijd nog om half zeven/zeven uur wakker wordt. Voor een zevenjarige vind ik het geen heel abnormaal tijdstip als ik eerlijk ben.

groetjes van Purk

Elisa Gemani

Elisa Gemani

08-08-2011 om 16:05

Ik vraag me ten eerste af wat dit in de rubriek "Zorgenkinderen" doet en ten tweede je gaat een kind dat gewoon normaal druk en actief is toch niet zomaar rustgevende middeltjes geven?? Zelfs een kind met een diagnose geef je niet zomaar wat.
Ik vind die tijd van wakker worden ook niet abnormaal. Tja het is misschien niet zo fijn voor de ouder(s) maar kennelijk heeft je dochtertje gewoon genoeg slaap gehad tegen die tijd. Dat ze uit zichzelf wakker wordt is juist een goed teken. Misschien helpt het om haar iets later naar bed te doen?

Primavera

Primavera

08-08-2011 om 17:18

Sluisje, ik hoop niet dat je serieus om kalmeringstabletten vraagt omdat je kind druk is en vroeg wakker wordt?
Een vraag als heeft mijn kind misschien ADHD en hoe kom ik daar achter kan ik me voorstellen, de vraag naar zomaar een middel met potentieel veel bijwerkingen zonder te weten of er iets aan de hand is, niet.
Half zeven is verder absoluut normaal voor kinderen met nederlandse bedtijden.
Groeten Primavera

Primavera

Primavera

08-08-2011 om 20:18

Nou dat is al een hele verbetering

Nou dat is al een hele verbetering, ik lees dat het wakker worden van kwart voor 6 / 6 uur inmiddels al verschoven is naar half 7 / 7 uur.
Heb geduld, nog 4 jaar wachten en het verschuift naar half 8 en acht jaar later kun je weer posten dat je je kind niet op tijd het bed uit krijgt voor school.
Echt, dat wakker worden is volstrekt normaal.
Groeten Primavera

vinkje

vinkje

12-08-2011 om 19:48

Ik denk dat sluisje

iets heeft gehoord of gelezen over homeopathische druppels of tabletjes, ze zal denk ik niet doelen op de reguliere medicatie door de ha voorgeschreven?
Ik persoonlijk vind de tijd die Sluisje noemt ook heel acceptabel voor die leeftijd!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.