Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

Duimzuigen, hoe stoppen?


Onze dochter was van de speen. Ik heb dat ding wat vervloekt als k er s nachts uit moest om hm ergens van een koude vloer te rapen (uiteindelijk valt ook de laatste op de grond helaas). Was dolblij toen zoom voor z’n duim koos. Want die viel niet zomaar uit bed. Tot het afgeleerd moest worden. Die speen was idd zo gebeurt, maar dat duimen…hij is twee keer gestopt geweest na een stickerkaart met bijbehorend kado verdient te hebben, maar toch weer begonnen. Om moedeloos van te worden. 

Envelop

Envelop

26-09-2023 om 08:51 Topicstarter

Zandhaas schreef op 25-09-2023 om 23:06:

Onze dochter was van de speen. Ik heb dat ding wat vervloekt als k er s nachts uit moest om hm ergens van een koude vloer te rapen (uiteindelijk valt ook de laatste op de grond helaas). Was dolblij toen zoom voor z’n duim koos. Want die viel niet zomaar uit bed. Tot het afgeleerd moest worden. Die speen was idd zo gebeurt, maar dat duimen…hij is twee keer gestopt geweest na een stickerkaart met bijbehorend kado verdient te hebben, maar toch weer begonnen. Om moedeloos van te worden.

Ja het is echt lastig, hoe is het jullie uiteindelijk gelukt? Of is het nog niet gelukt er helemaal af te komen?

Envelop schreef op 26-09-2023 om 08:51:

[..]

Ja het is echt lastig, hoe is het jullie uiteindelijk gelukt? Of is het nog niet gelukt er helemaal af te komen?

Helaas nog steeds niet gelukt. (wil je de moed uiteraard niet ontnemen

Heb zelf ook geduimd, tot op mn negende. Er werd thuis behangen, pa smeerde een lik behanglijm op mn duim met de boodschap "dit is heel giftig, als je een week niet duimt krijg je een kado". En daarna nooit meer geduimd, was er toen in een week vanaf. Dus ik houd nog steeds hoop dat het hier ooit lukt. En anders kan ik altijd nog een keer gaan behangen

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.