Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
marjtje

marjtje

05-06-2011 om 14:15

Een beetje kattenkwaad

Gisteren waren we met een vriendin en haar 2 kinderen naar een grote speelpark geweest. Mijn dochter Meeke 9 jaar was in de ochtend al wat opstandig. In het speelpark al vanaf het begin zeurt ze om een ijsje, ik zeg nee eerst spelen dan in de middag een ijsje en een patatje. Ze mag wel wat drinken maar mevrouw wilt geen drinken. Zij gaat spelen met de kinderen van mijn vriendin. In de middag wil ik de kinderen ophalen, ik vind de twee van mijn vriendin alleen Meeke dus niet. Alles afgezocht en haar geroepen, daarna haar laten omroepen.

Ik weer terug kom ik langs een groepje wat ik denk van een school, ze hebben alle een geel t-schirt aan. En wat zie ik, Meeke ! Zit ze daar gewoon heel rustig een patatje te eten en te praten met andere kinderen. Ik naar haar toe en spreek haar aan, natuurlijk kwam gelijk de school leiding erbij want tja zij dachten de ze erbij hoorde. Ik uitleggen dat ze mijn dochter is.

Wat bleek ze was vrij boos op mij dat ze wegens het ijsje, toen ze zag dat de kinderen van deze school een patatje kregen, hebt ze gewoon een t-shirt gepakt die op een bankje lag en aangetrokken. Daarna in rij gestaan, de schoolleiding verklaarde de al dat ze niks gemerkt hadden. Het was druk en veel kinderen zaten te dringen dus toen zij kwam kreeg ze gewoon een patatje want het een geel t-schirt aan. Een school leiding verklaarde dat ze haar hadden aangezien voor een ander meisje Juno, die op Meeke leek en op de t-schirt zat ook een naamkaartje met Juno. Dit meisje was naar de wc gegaan zonder t-schirt.

Ik weer terug naar met Meeke naar mijn vriendin, met haar een woordje gehad ze heeft ook netjes haar exuses aangeboden en later ook aan de school.

Ik denk hoe bedenkt ze het.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
NaShA

NaShA

05-06-2011 om 15:27

En juno zelf dan?

zat die nog steeds op de WC?

Ik vind het een wat vergezocht verhaal...

Tineke

Tineke

05-06-2011 om 16:06

Deja vu

Een hele poos terug was er ook iemand die dit soort verhalen op het forum zetten, steeds trucs met verwisselen van kleding.

vlinder72

vlinder72

05-06-2011 om 18:48

Vlinder

En is die Meeke ook degene die de jas van een vriendinnetje had aangedaan en vervolgens vooruit gehuppeld was en de moeder niets door had? Tot ze thuis was en zag dat het verkeerde kind mee had genomen. Of is dit die Meeke van de verkleedkist op school?

Ik geloof er niets van. Die andere schoolkinderen hadden echt wel iets gezegd als zij zomaar een shirt van een klasgenootje aan had gedaan en frietjes was gaan eten.

Puck

Puck

05-06-2011 om 20:51

Tja

Ik denk ook "hoe bedenkt ze het"
Komkommertijd zeker?

Rosase

Rosase

05-06-2011 om 21:18

Fijn!

Ik zat al met de prangende vraag hoe die andere kledingverwisselverhalen ook alweer gingen.

Ben blij dat jullie dat ook nog even opgehelderd hebben. Scheelt me weer een slapeloze nacht

+ Brunette +

+ Brunette +

07-06-2011 om 12:07

Afgezien van of het verhaal waar is...

Stiekem zou ik het wel slim gevonden hebben van mijn dochter om op die manier aan een ijsje te komen maar ik zou haar wel een standje geven: liegen en bedriegen mag nu eenmaal niet en het beloofde patatje zou ze natuurlijk ook niet meer krijgen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.