Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
karin

karin

03-08-2009 om 14:08

Eerste keer naar biscoop met zoontje van 5 naar pony of ice age 3?

Ik ga deze week naar de bios voor de eerste keer met mijn zoontje van 5 nog wel jong misschien,maar ik denk dat Pony wel leuk voor hem is,is voor alle leeftijden,maar mijn vriend denkt dat Ice age 3 leuker is voor hem,maar we hebben 1 en 2 ook nooit gezien,kent iemand 1 van deze 2 films en wat zou jullie voorkeur zijn?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Prulletje

Prulletje

03-08-2009 om 23:18

Tsja

Pony ken ik niet. Ice Age 3 is geweldig. Maar als je 1 en 2 niet hebt gezien weet ik niet of het leuk is. En met een kind van 5 dat nog nooit een bioscoop van binnen heeft gezien zou ik het niet doen. Beetje te eng, adviesleeftijd is dan ook 6 jaar.

Prulletje.

Ice age 3

Onze oudste zoon is 4 (wordt over een maand 5) en wij zijn twee weken geleden met hem naar Ice Age 3 geweest. Dit was zijn eerste bezoek aan de bioscoop. Deel 1 en 2 heeft hij thuis gezien.

Hij vond het geweldig. Grote stoelen, lekker drinken erbij, chipje! De film vond hij wel wat spannend, met die grote dinosaurussen en zo, de dagen erna hebben we regelmatig gepraat over grote dino's en tijgers en goed en kwaad en toen was het wel weer gezakt. Het plezier was groter dan de spanning!

Manlief en ik vonden de film ook erg leuk, want grappig is hij ook nog eens. Oudste zat regelmatig te schateren!

Linda

liora

liora

04-08-2009 om 10:15

Grappig

Goh, ik ben voor het eerst naar de bioscoop geweest met mijn zoontje toen hij nog twee was!

Verder ken ik beide films niet dus geen advies daarover.

Liora

Iceage 3

Ik ben met mn dochter 5,5 jaar naar ice age 3 geweest, vond ze helemaal leuk. Ze lacht om de dingen die zij grappig vind en wij grote mensen om andere grapjes maar het is echt een leuke film. Kijk uit, er is een 3d versie die zou ik niet doen, er komen dinos in voor en die zijn wel spannend en al helemaal in 3d lijkt mij!DE bios is echt een leuk uitje.
Veel plezier

Miep

Miep

04-08-2009 om 22:04

Ice age

Mijn zoon is 6.5 en al drie keer aar de bios geweeest, maar hij vond Ice age echt superleuk! Ook he 3d gebeuren. Was wel spannend, maar net neit te eng. Het enge (die dino's inderdaad) is ook snel weer over en dan gebeurt er weer iets grappigs. Ik vond het prima te doen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.