Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
May

May

13-01-2011 om 19:54

Engelse leesboekjes voor groep 7 gezocht

Dochter in groep 7 heeft nu een paar maanden Engels en vindt het erg leuk om Engelse boekjes te lezen. het moet nog simpel zijn, dus Engelstalige peuterboekjes vindt ze erg leuk.. Maar waar vind je die in Nederland tegen een redelijke prijs? Bij de bibliohteek beginnen ze op brugklasniveau en die zijn nog te moeilijk..

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Annet

Annet

13-01-2011 om 21:50

Digitaal?

Hoi,
Ik heb een aantal digitale boekjes om te leren lezen (voor Engelstalige kinderen). Die bouwen op qua leesniveau.
Als je me even mailt, stuur ik je wat voorbeelden toe.
Echte boekjes heb ik ook liggen. Maar dat wordt wat lastiger met versturen.

[email protected]

Vera*

Vera*

13-01-2011 om 21:55

Annet

Dat lijkt mijn dochter ook wel wat. Mag ik je ook mailen?

Vera

Annet

Annet

13-01-2011 om 22:59

Tuurlijk mag dat

De eerste reactie heb ik al binnen. Ik stuur jullie gewoon allemaal dezelfde beginset, dan kijk je of het bevalt.
De complete set is te groot om in één keer te mailen.

Fiorucci

Fiorucci

14-01-2011 om 08:41

Overigens

Zwijssen heeft ook een pakket engelse kinderboeken, oplopend kwa niveau, en vergeet bol.com niet, daar haal ik veel leuke engelse leesboeken vandaan voor mijn dochter, ook tweedehands.

toja

toja

14-01-2011 om 09:25

Kringloopwinkel

Bij de kringloopwinkel hier in de buurt is er op de boekenafdeling een speciale hoek met engelstalige boeken. Daar staan vaak ook kinderboekjes tussen.
Daar zou je dus ook eens kunnen gaan kijken.

May

May

14-01-2011 om 11:24

Dank voor de tips!

Ik heb inmiddels digitale boekjes van Annet, helemaal geweldig! En als we die allemaal gehad hebben, gaan we naar de kringloop en bol.com (of gewoon een keertje lekker naar Londen...)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.