Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Paul van Putten

Paul van Putten

07-05-2010 om 15:55

Enquete tu delft: risico's kinderen en elektronische apparaten

Toestemming van Forumredactie

Beste Ouders,

Wij zijn studenten aan de Technische Universiteit Delft, faculteit Industrieel Ontwerpen. Voor ons project zijn wij op zoek naar ouders die een online enquete willen invullen.

De enquete is hier te vinden:

https://spreadsheets.google.com/viewform?formkey=dFBuV2xKRUNOM3gyNWh3RHkyR1BPeWc6MQ

Het doel van deze enquete is om inzicht te krijgen in risico's die er spelen bij apparaten in het bijzijn van kinderen. We gaan vertrouwelijk met de antwoorden om en de informatie zal alleen gebruikt worden voor interne communicatie binnen de TU.

Alvast bedankt voor het invullen!

Paul van Putten
Faculteit Industrieel Ontwerpen TU Delft

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Een paar opmerkingen

Ik heb m ingevuld. Een paar opmerkingen

1) het is erg prettig dat je ook verder kan met de enquete als je niet alle vragen invult. Bij sommige enquetes kan dat niet, en dat is hinderlijk als de vragen slecht gesteld zijn of om een andere reden niet beantwoord kunnen worden.

2) een vraag is 'bent u zich bewust van de risico's''- ik weet niet wat de bedoeling is met die vraag, maar je kan daarmee natuurlijk niet meten hoeveel ouders zich bewust zijn van de risico's. Ik twijfelde. Ben ik mij bewust van de risico's? Ik denk natuurlijk van wel, maar ik weet helemaal niet wat alle risico's precies zijn. Misschien zie ik er wel een heleboel over het hoofd, weet ik veel? Zou er trouwens werkelijk iemand 'nee'invullen bij die vraag?

3) jullie maken een fout die in enquetes op dit forum vaker voorkomt: jullie houden rekening met de mogelijkheid dat iemand meer kinderen heeft, maar vervolgens stellen jullie vragen waarbij niet tussen de kinderen gedifferentieert kan worden. De vraag of mijn kinderen verschil zien tussen een speelgoedapparaat en een echt apparaat en waar dat dan uit blijkt. Tja, mijn vierjarige kijkt anders tegen dergelijke dingen aan dan mijn eenjarige, maar dat kan ik in de antwoorden niet kwijt.

Dit alles is bedoeld als opbouwende kritiek, ik heb wel beroerdere enquetes gezien op dit forum.

Groeten,

Temet

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.