Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Clementine

Clementine

04-09-2010 om 11:56

Ervaring met slaapfeestje 8 jarige?

Mijn dochter wordt binnenkort 8 en wil graag een slaapfeestje geven. We hebben bedacht dat de kinderen (ze nodigt 7 andere meiden uit) 's avonds bij ons eten en dat ze met z'n allen slapen in de woonkamer. 's Ochtends ontbijten en vrij op tijd weer naar huis.
We weten alleen niet wat leuk is om te doen voor na het eten 's avonds. Film kijken vindt mijn dochter geen leuk idee. Ze doet liever nog iets leuks met z'n allen, ipv naar een beeldscherm kijken. Dus ik vroeg me af of iemand dit eerder ooit georganiseerd heeft voor meiden van rond deze leeftijd, en wat jullie dan deden.
Ook voor 's ochtends is het misschien leuk om nog iets te doen met z'n allen, maar ik heb even totaal geen idee wat.....
Iemand wel ideeën?
Bedankt, Clementine

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Bastet

Bastet

04-09-2010 om 12:05

Disco

Mijn dochter was wel wat ouder(10),maar zij vonden een "disco" erg leuk.Daarna film,nog wat keten en dan lekker slapen.(hoop ik voor je)
In de ochtend hebben we gezamelijk opgeruimd en een ontbijtje in elkaar gedraaid.
Bastet

Zomersproet

Zomersproet

04-09-2010 om 12:15

Karaoke set

huren? en dan lekker meezingen. Ik weet niet hoe duur die dingen zijn om te huren, misschien is het te prijzig. Ik weet niet of je een wii hebt maar er zijn volgesn mij ook spelletjes waarbij je kan meezingen, misschien ook een idee. Verder idd. disco of leuke meidenspellen. Het spel giebelen schijnt erg leuk te zijn hoorde ik van mijn dochter die dat wleens op de BSO heeft gespeeld en dat kan je volgens mij ook met 8 meiden spelen.

Misschien nog t-shirts verven?

Dirkje

Dirkje

04-09-2010 om 16:39

Hmm

bij ons gingen de kinderen bij het slaapfeestje naar discozwemmen, maar die waren allemaal rond de 11 jaar. Da's met 8 jaar misschien misschien wat minder geschikt. Een leuke avondspeurtocht (spooktocht oid) is misschien wel leuk.
Groetjes,
Carolien

kaatje66

kaatje66

05-09-2010 om 09:34

Kussenslopen

WIj hebben de meiden kussenslopen laten versieren met textielstiften. VOor de onze dochter hadden we nog een effen dekbedovertrek en die hebben ze allemaal met leuke teksten versierd. Daarna toch een film, maar ze hebben meer gekletst dan film gekeken. 's morgensvroeg ochtendgym en ontbijt. En ze konden elkaar nog opmaken.

Waarom doe je 's avonds niet een speurtochtje door de wijk. EIndpunt de friettent waar ze nog een ijsje kunnen kopen.

Veel plezier
groetjes Kaatje(66)

Bastet

Bastet

05-09-2010 om 15:15

Kaatje

Wat een enorm leuk idee.Ik weet niet of ik ooit nog aan een slaapfeest begin,maar ik ga het onthouden!
Bastet

Sawo

Sawo

05-09-2010 om 17:06

Limbodansen

Limbodansen was een echt succes. Een stok leuke muziek en daar onderdoor dansen en dan steeds lager. niet te lang want dat is slecht voor de rug.Ook Party en Co junior is leuk om te doen of gewoon stoelendans.

Clementine

Clementine

06-09-2010 om 18:33

Bedankt!

Bedankt voor alle leuke ideeën! Ik heb er veel aan gehad. We gaan sowieso iets disco-achtigs doen. Met muziek en discolampen. Leuk!

Groeten, Clementine

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.