Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Iris

Iris

24-03-2010 om 11:40

Feestje voor zoon van 11...ik weet het echt niet meer!

Hoewel ik zelf een bedrijfje heb waar ik o.a. kinderfeestjes in de natuur organiseer, weet ik het nu echt niet meer voor zoon van 11.
Het zijn allemaal jongens, beweeglijk, sportief en druk, dus meestal ga ik wat aktiefs doen.Paar opties: zwemmen, had ie vorig jaar al gedaan, dus niet. Schaatsen, ook al eens gedaan, maar wil hij niet want vindt zichzelf niet goed schaatsen. Naar de skibaan, wil hij niet. Laserschieten, ook al gedaan en ik daar een enorme koppijn van. Het was zo'n wilde boel met die gasten dat ik het jaar daarop geen feestje heb gedaan (erg he))
Kano-en; wil hij niet
Speurtocht in de natuur en in tent slapen, wil hij niet.
Help! Ik weet het echt niet meer. Misschien kan hij samen met een vriendje het feestje doen, wie weet heeft die nog leuke ideetjes.
Kortom, ik word er behoorlijk moe van en dan is het feestje nog niet eens geweest! Het liefst besteed ik die wilde troep jongesn uit aan iemand anders! Wie weet er nog iets?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Puck

Puck

24-03-2010 om 11:45

Laat 'm zelf ideeen aandragen

Ik lees alleen maar: "hebben we al gedaan" of "wil hij niet". Maar waarom niet 2x achter elkaar zwemmen? Hier willen de kinderen bij alle feestjes wel zwemmen. En als hij niets wil wat jij voorstelt: laat hem dan zelf met voorstellen komen om zijn feestje in te vullen.
Eerlijk gezegd klinkt je zoon als uitermate verwend met feestjes. Misschien gewoon een keer een feestje thuis houden met spelletjes die de kinderen zelf verzinnen, gewoon een potje voetballen op straat, etc.

Polly Shearman

Polly Shearman

24-03-2010 om 11:46

Geocachen?

maar dat zal je zelf ook wel bedacht hebben?

zoon word hier ook 11 en we zijn er nog niet uit, hij heeft een paar goede vrienden dus het word een klein feestje.. misschien rijden we wel naar Corpus.

we zijn er nog niet uit.

11 zei je?

En alles wat je voorstelt wil hij niet?

Mwah. Ik vind eigenlijk dat je meer dan genoeg hebt aangedragen. Lijkt me dat ie zelf maar moet bedenken wat hij dan WEL wil. Het is geen kleuter meer per slot van rekening. Mag jij de randvoorwaarden stellen qua budget, reisafstand, en bewerkelijkheid.

En zolang ie niks bedenkt is er geen feestje...simple as that.

ingrid

één voorstel doen

Ik zou hem 1 voorstel doen, waarvan jij denkt dat het passend is. Wil hij dat niet en heeft hij ook geen ander idee: dan maar geen feestje.

Primavera

Primavera

24-03-2010 om 16:17

Bowlen?

Hier hebben we in de klas van mijn dochter met 11-12 jarigen veel bowl-feestjes. Misschien is dat een idee? Op deze leeftijd kun je toch het beste iets hebben waarbij ze zichzelf kunnen bezighouden en de ouders niet veel meer moeten doen dan toezicht houden. En anders kiest hij zelf maar iets onder de voorwaarde dat het onder het budget en jouw veiligheidseisen valt.
Groeten Primavera

Machteld

Machteld

24-03-2010 om 16:39

Net feestje van vriendje

Mijn oudste heeft net een feestje gehad en kwam super enthousiast thuis.
Ze hadden een man uitgenodigd die ze zelf leert boemerangs te maken.(van karton bij wijze van spreken melkpakken) Hij vertelt er van alles over en later gaan ze natuurlijk naar buiten om te oefenen.
volgens een folder die hij meekreeg is hij op www.boemerangman.nl te vinden.
Misschien moet je het brengen als: het blijft een verrassing?
succes
Machteld

Pippin

Pippin

24-03-2010 om 17:28

Hier

Zoon heeft met elf jaar een superfeestje gehad bij het Legermuseum in Delft. Echt geweldig leuk. Alle jongens enthousiast.
Ik ben dan wel pacifist, die jongens niet

koentje

koentje

24-03-2010 om 17:43

Geen feestje?

en stoppen met denken voor hem

Maylise

Maylise

24-03-2010 om 17:53

Zelf kiezen

Als zwemmen vorig jaar goed is bevallen zou ik gewoon weer gaan zwemmen. Volgens mij maakt het de kinderen echt niks uit dat ze vorig jaar hetzelfde hebben gedaan.

Als je zoon niet wil zwemmen zou ik hem een paar keuze mogelijkheden voorleggen en daar kan hij dan uit kiezen. Tenzij je zoon natuurlijk zelf een beter idee heeft van wat hij graag wil doen en wat ook aan jouw eisen betreffende budget, afstand en veiligheid voldoet.

Feestjes die ze hier op school vaak hebben zijn: zwemmen, bowlen, schaatsen, rollerskaten op indoorbaan, klimmen in zo'n indoorklim centrum, naar de bioscoop of gewoon thuis. Bij thuisfeestjes is er helemaal niet zoveel entertainment heb ik van mijn zoon begrepen, meestal eten, buiten voetballen en dan vervolgens een DVD kijken. Mijn zoon vindt dat soort feestjes ook super leuk dus best een optie.

Maylise

Bastet

Bastet

24-03-2010 om 18:04

En hier

Hier was thuis gourmetten een succes,met daarna film kijken.
bastet

vlinder72

vlinder72

24-03-2010 om 18:24

Glow golf

Glow golf?
Survival?
Geocaching?
Cakejes versieren, verkleden en daarna spelletjes doen (koekhappen, spijkerpoepen, lepelrace) .

Elfjesfeest

Hij wordt elf.
Dus er is niets logischer als een ELFJESFEEST.
Krijgt Dirk ook.
Met de mededeling dat hij het zelf mag invullen, zolang het binnen het budget blijft...

Wokken?

Hoi,
wij gaan met zoon van 10 en vier vrienden wokken.
Daar is hij zelf gek op en ze vinden het leuk

bertje1

bertje1

25-03-2010 om 15:05

Ideeen

klimmen? filmpje gewoon? speciaal feestje zoals 'harry potter? of gewoon ...niets

Marjoleine64

Marjoleine64

26-03-2010 om 09:00

Als je 11 wordt mag je naar de toverschool

dus hebben wij met 11 een echt Harry Potter feest gegeven voor oudste (en volgend jaar ook voor jongste). Uitnodigingen in stijl, aankleding huis in stijl, en veel spelletjes kan je wel een 'tover'tintje geven. Was echt heel leuk.
Marjoleine

Rembrand

Rembrand

26-03-2010 om 09:16

Film en taco's gegeten.

Wij zijn met de "mini"mannen naar de film gegaan en toen we thuis kwamen heb ik taco's gemaakt. Schaaltjes op tafel met tomaat,sla,rul gekruid gehakt,geraspte kaas en tacosaus en ze konden hun eigen taco klaarmaken.
Was gewoon leuk.
Bij de jongste zijn we ook naar de film geweest en daarna naar de Mac. Niet origineel maar wel leuk. ( wij gaan namelijk nooit naar de Mac dus dan is het heel bijzonder ).
M.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.