Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Lelietje van Dalen

Lelietje van Dalen

20-10-2010 om 13:01

Filmtip?

Komend weekend is het hier vrouwenweekend Samen met mijn zus en dochter gaan we leuke dingen doen. Nu willen we iig een avond een leuke film kijken op dvd. Wie heeft daarvoor een goeie tip? Dochter is 6, dus geen ondertitelde film.
Alvast bedankt!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Even om tips gevraagd van mijn kroost

Dochter vindt ondanks de ondertiteling de Sissi-trilogie erg leuk (om de mooie jurken, geloof ik ). Maar ik raadpleeg dochter even en schets de situatie. Cars! roept dochter als eerste. Het geheim van Megamindy is de volgende suggestie. Garfield 1 en 2 scoren ook hoog.
Verder zijn de tips niet heel handig, denk ik (Thunderbirds, Star Trek, The Hitchhikers Guide...)

Bastet

Bastet

20-10-2010 om 16:07

Tinkerbell

De Tinkerbell films zijn erg leuk!
bastet

Hier

Ice age of Shrek. Erg leuk voor kinderen EN volwassenen. We hebben alle delen in de kast liggen en de kinderen vinden het heerlijk om deze samen te kijken. Fantastische humor die kinderen ook begrijpen

Kikkerdril of iep?

Mijn dochter draait de dvd van kikekrdril en Iep helemaal dol! Ikzelf vind Kikkerdil leuker voor de kinderen, met liedjes etc.

Leuke tip! Mijn dochter vond het super toen we in een weekend allemaal een gezichtsmaskertje opdeden, en ook papa moest eraan geloven!!!

Nieuwsgierig aapje

Absolute feelgood. Heerlijk. En prachtige muziek erbij van jack Johnson. Echt de ultieme film om relaxed en blij van te worden. Zowle je dochter als jij.

Ingrid

Volgens dochterlief

Een Barbiefilm (ik vind ze allemaal even tenenkrommend) of eentje van Tinkerbell (word ik ook niet vrolijk van) of een ander Disneyprinsessenfilm.

Zelf zou ik ook eerder voor Kikkerdril kiezen. Lekkere meezingers zitten daar in.

Maar Sissi of the Sound of Music vind ik ook altijd leuk voor zulke gelegenheden.

Bastet

Bastet

21-10-2010 om 08:26

Hihi dirksmama

Daar krijg ik nou kromme tenen van,Sound of music..)
Zo zie je maar,smaken verschillen.

Lelietje van Dalen

Lelietje van Dalen

22-10-2010 om 13:40

Bedankt allemaal

Ik heb een heel lijstje om mee te nemen naar de videotheek; we kunnen vast wel iets vinden zo!

Niny

Niny

22-10-2010 om 21:13

Hondenhotel!

Ik heb net met 4 kinderen (9, 11, 11, 13) naar Hondenhotel gekeken. Je kunt hem ook in het Nederlands bekijken, dat hebben wij niet gedaan.
Maar het is een enige film, ik heb er net zo van genoten als de kinderen!
Niny

Lelietje van Dalen

Lelietje van Dalen

25-10-2010 om 09:51

En het werd....

Chicken little....... wat een b*tfilm! Gingen we gewapend met lijstje vol leuke tips naar de videotheek, moest dochterlief per se Chicken little hebben. Ik kon haar er niet vanaf brengen. Nou, gelukkig heeft zij wel zitten schateren, maar mijn zus en ik konden er niet echt de lol van inzien. Gelukkig had ik ook nog Corpse Bride van Tim Burton meegenomen; hadden wij toen dochter in bed lag ook nog wat leuks.
Niettemin onthou ik de tips voor een volgende keer!

Ach, arme lelie... *proest het uit en veegt koffie van scherm*

Sorry, maar ik zie het gewoon voor me Heb jij allerlei wél leuke titels, wil je dochter met alle geweld zoiets zien. ROFL!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.