Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
cindy

cindy

22-08-2014 om 01:57

gedrag

beste allemaal sinds een paar dagen ben ik nieuw hier op ouders.nl. graag zou ik willen weten hoe ik een advies zou kunnen krijgen met 1 van de pshygologen hier op het forum. kan iemand mij helpen zodat ik mijn vraag kan stellen en er ook advies op mijn vraag geven kan worden bvd cindy

Cindy

echt psychologen hebben we hier niet standaard, vooral ervaringsdeskundigen (ouders, dus, waarvan er misschien wel een psycholoog is). Dus, als jij bepaalt in welke rubriek je vraag het beste thuishoort (bijvoorbeeld deze) en je stelt je vraag, wat is je probleem, hoe heb je tot nu toe geprobeerd het op te lossen, achtergronden e.d.) dan zul je wel wat reacties krijgen van anderen waar je hopelijk wat mee kunt en wat aan hebt!

Succes!

bertje1

bertje1

25-08-2014 om 22:55

is van 'vroeger'

Een tijd geleden waren er wel deskundigen op deze site, waar je vragen aan kon stellen. Die vragen en antwoorden staan nog op de site, misschien kun je daar een vergelijkbare vraag vinden?
Voor de rest moet je het met ons doen

Zoek-term

Je hoeft niet altijd meteen een draadje op een forum te starten. Met steekwoorden in het zoeken-blok, kan je surfen naar vraagbaken en de antwoorden lezen van big-psychologen op vragen van anderen. Soms is die route prettiger omdat de antwoorden minder direct zijn .

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.