Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Vic

Vic

06-02-2013 om 12:24

Gemengd partijtje op manege

Mijn dochter (8) houdt haar verjaardagspartijtje dit jaar op een manege. Op het programma o.a. borstelen, ponyrijden en knutselen. We moeten nog kinderen uitnodigen maar ik vermoed dat het ongeveer een gelijke verdeling jongens/meisjes wordt. En nu twijfel ik of een manegefeestje wel leuk is voor jongens. Wat denken jullie? We gaan de plannen trouwens niet omgooien, maar dan kan ik me vast voorbereiden op eventuele kritiek

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Hier succes

Hier was het een groot succes. Wel ook flink gereden, draf gedaan (vonden de stoerste jongens spannend!), grote jongens op grote ponys enzovoort. Gewoon niet te girly maken.
Loes

mijk

mijk

06-02-2013 om 16:43

Hier 2 jongens in de zaal

van 10 en die vonden het grote onzin dat paarden alleen iets voor meisjes waren. Zo lang ze geen paarden haar hoefden in te vlechten leek het ze heel leuk!

Mijk

Puck

Puck

07-02-2013 om 11:22

Tuurlijk

Paarden is helemaal niet echt een meisjesding. Er zijn wel meer meiden dan jongens, maar toch zie ik bij ons op de manege toch ook de nodige aantal jongens, zeker bij open dagen.

Tango

Tango

07-02-2013 om 13:50

Origineel juist!

Ik vind het een leuk en origineel idee hoor en helemaal niet iets alleen voor meisjes. Ik zou wel van tevoren vragen of de kinderen allemaal wel op een pony durven zitten en er in de buurt durven komen of iets achter de hand hebben als ze dat niet durven, bijv. spelletjes. Maar goed dat zeg ik vooral omdat zoon hier echt geen paard zal durven kammen en er ook niet graag op zit.

Ilva

Ilva

07-02-2013 om 14:24

Leuk

Mijn zoon (toen denk ik 7 jaar) had ook een feestje op een manage. Hij was de enige jongen maar vond het heel erg leuk.

Mussie

Mussie

07-02-2013 om 18:20

Zelf overwogen

Ik heb het zelf overwogen voor mijn zoon toen hij 8 werd, en alleen maar jongens uitnodigde. Het ging om andere redenen niet door maar dat lag zeker niet aan de pony's. Hij is dol op dieren, of het nu kikkers, pony's of leeuwen zijn dus hij had het vast heel leuk gevonden. En het is ook best actief, en dat is dus voor de meeste jongens juist uitermate geschikt.

Vic

Vic

08-02-2013 om 10:06

Ha, dat is mooi. Bedankt voor de reacties!

+ Brunette +

+ Brunette +

08-02-2013 om 15:52

Euh, ooit was het andersom.

Vroeger waren paarden iets voor stoere ridders enzo. Paarden associëren met zwijmelende meisjes is iets van de twintigste eeuw, geloof ik.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.