Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Sandra

Sandra

12-02-2011 om 12:20

Gezocht: nachtluier

Mijn dochter van ruim 5 draagt 's nachts een drynite broekluier. 2 nadelen, ik vind ze duur (gezien ik nog een dochter (3 jaar) in de luiers heb en ze lekken omdat 's nachts erg veel beweegt in haar slaap (ze slaapt ook nog eens op haar buik)
Iemand een tip?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Kruidvat?

heb je de broekjes van kruidvat al geprobeerd???
http://www.kruidvat.nl/domains/default/pages/content/S2/babyluierspyjamabroekjes.aspx
denk alleen dat ze te groot zijn voor je dochter??
ik vind ze zelf prettiger en beter (en goedkoper) dan dry nite

anders kan je maat 6 van hugies nog proberen daar heb ik ook goede ervaringen mee...
https://www.combicare.nl/producten/2256001/huggies-little-walkers-6-17-26kg.aspx

C1000

heeft ook nog nachtluiers voor die leeftijd en ouder. Betaalbaarder dan Dry nite.

Jesse_1

Jesse_1

12-02-2011 om 23:31

Gewoon eigen merk

Ik gebruikte (voor onze zonen dan dus gewoon het eigen merk luierbroekjes van de supermarkt. Grootste maat kan met een jaar of 5 nog wel.
Jesse

Leandra

Leandra

13-02-2011 om 11:13

C 1000

Ik gebruik voor mijn zoon van 5 luierbroekjes maat 6 van de C1000. Die van het Kruidvat lekten hier verschrikkelijk. Mijn oudste heeft met 6 ook gewoon luierbroekjes gehad. Drynites lijkt me voor oudere kinderen of is gewoon geldklopperij .

Groetjes Leandra

Tango

Tango

13-02-2011 om 13:25

Wij hadden

Altijd gewoon luierbroekjes van Kruidvat, maat 5. Maar onze 5-jarige, inmiddels 6 jaar en nu droog 's nachts, was ook best klein dus paste dat best. Er bestaat ook nog maat 6 van. Dry-nites heb ik nooit gekocht. Vond ik inderdaad erg duur en ze voelen zo stug aan. Je heb ook nog exemplaren met een pyjamabroekje eraan vast. Helemaal van de zotte, vind ik. Je ziet toch echt wel dat het een luier is. Kun je toch beter iets hebben wat onder je pyjamabroek past.

Pampers luierbroekjes

...draagt mijn dochter, 4 jr, 20 kg, 's nachts. Volgens mij is het nr. 6. Met bob de bouwer opdruk.
Ik weet nier wat dy nites kosten, maar de pampers zijn een tientje.

miranda

miranda

14-02-2011 om 07:32

Te groot

je zou ook een maat kleiner kunnen proberen dan de grootste maat (baby)luierbroeken. Dus 4+, 5 of 5+ ipv maat 6. Te grote luierbroeken zorgen ook voor lekkage. Kijk in je omgeving of je ergens een paar luierbroekjes kunt proberen alvorens je een pak koopt. mijn oudste dochter (nu 15) heeft tot haar 8ste in bed geplast, ik heb toen de maat 5 van libero up and go gebruikt en de laatste jaren pampers maat 6 (dit waren overigens geen luierbroeken). ik denk dat je zelf een beetje moet experimenteren met luierbroekjes of desnoods met normale luiers. succes

toja

toja

14-02-2011 om 09:08

Libero

voor mijn dochter heb ik toen libero up and go gebruikt. Die verkochten ze toen gewoon bij onze supermarkt en die bevielen goed. Drynites is echt voor oudere kinderen (ik vond ze vrij smal).

Hanne.

Hanne.

14-02-2011 om 14:39

Kruidvat

Hier bevallen de kruidvat luierbroekjes prima voor oudste (6 jr 26 kg). Ik heb maat XL

Het zijn andere broekjes dan in de eerdere link

http://online.kruidvat.nl/product/50781-49260/Luierbroekjes6Xl.html?navigationid=13010000000244&parentid=13980000000115

Sandra

Sandra

17-02-2011 om 07:43

Bedankt

Die drynites zijn wel aan de grote kant voor haar. Op dit moment heeft ze nu voor de 3de nacht een luier van haar zusje aan (kruidvat maatje 5), die 's ochtends zwaar doorweekt zijn, maar haar bed en pyjama zijn droog gebleven.
Zal dit weekend de broekluier variant eens proberen van deze kruidvat luier, want ze vindt het nu verschrikkelijk om door mama een luier om te krijgen ipv zelf te doen
Groetjes Sandra

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.