Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Emmawee

Emmawee

06-03-2010 om 23:32

Graffiti's maken, tips gevraagd

Stoffer wordt 7 en wil wel eens 'dansletters' maken. Graffiti dus en dan bij voorkeur met spuitbus.
Jahaa dat lijkt me geweldig leuk voor zijn partijtje, maar dan wel met iets milieu- / kindvriendelijks. Bestaat er zoiets?
Mijn idee was om grotendeels gewoon te schilderen met rollers en sponsjes enzo (ieder kind zijn eigen naam op een flink stuk spaanplaat) en dan de omlijning te spuiten.
Tips en ideeën voor zowel werkwijze als materiaalkeuze zijn meer dan welkom.
Groeten, Maw.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Guinevere

Guinevere

06-03-2010 om 23:38

Proest

Ha, dat is een leuke afsluiter van de zaterdagavond! Ik ben reuze benieuwd wat voor een graffitispuiters hier op dit nette forum rondlopen! Misschien kun je vannacht bij het spoorwegemplacement of in een tunneltje gaan kijken hoe de jongelui het aanpakken?

Emmawee

Emmawee

07-03-2010 om 00:14

Hee zeg!

Zit ze me nou uit te lachen?!!
Mijn lieftallige echtgenoot is een gewezen graffitipuber. Die weet dus wel hoe het aan te pakken, maar die weet natuurlijk weer niets van kindvriendelijke materiaalkeuze enzo.
Groeten, Maw.

Bastet

Bastet

07-03-2010 om 08:41

Leuk

Mijn zoon op de middelbare school heeft tijdens de topklassen cultuur nu les van een echte graffiti-artiest,en ook op de basisschool van mijn mijn neefje komt er een serie lessen in het kader van de Brede School.Hier in de gemeente zijn ook een paar legale graffitimuren.Ik denk dat je je vraag well kunt stellen bij een goede verfhandel,waar ook de graffiti-bussen te koop zijn,maar eerlijk gezegd betwijfel ik het of er zulke varianten zijn.
Groetjes,bastet

Hibiscus

Hibiscus

07-03-2010 om 08:57

Kijk hier eens

http://tekenenenzo.blogspot.com/search/label/cijfers%20en%20letters

even naar beneden scrollen.
dit is met tekenen, maar misschien kun je er iets mee.

Hibiscus

Emmawee

Emmawee

07-03-2010 om 21:06

Ja!

Leuk Hibiscus, vooral ook het idee om er een muur achter te maken. Ik had vandaag nog bedacht om van dat muurbehang te kopen. Ik denk dat het grotendeels toch verfwerk / spatten gaat worden en dan buiten met de gifspuitbus nog even een paar stippen of strepen erop maken.
Groeten, Maw.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.