Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Anne

Anne

21-06-2012 om 23:30

Grappig: 1 stinkende oksel (9 jr)

Zoon is 9, bijna 10. We komen er net achter dat hij uit een oksel (sinds kort) mega stinkt (echt niet normaal) - wel na het sporten/rennen, en uit de andere... helemaal niet!

Maf he?

Is dat overigens een beetje normale leeftijd? Vind het wel vroeg, dochter (is ouder) ging pas op latere leeftijd stinken...

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
notje

notje

22-06-2012 om 07:48

Ja grappig

Hier heeft dochter van bijna 9 dat ook.Links stinkt als een otter en rechts niks te bespeuren.Het zal wel goed komen toch?

Volgens mij

Is die leeftijd niet zo gek, ik ruik het op school ook als de deur van het klaslokaal open gaat.
En wat betreft de ene kant wel stinken en de andere kant niet, dat heb ik (ruim volwassen ook altijd gehad, net als de ene kant meer puisten had (diezelfde kant) volgens mij is dat ook normaal.
Dat hoop ik dan.

Geen idee

geen idee of het normaal is om uit een oksel te stinken, maar echt vroeg vind ik het niet. Ik heb een zoontje van 6 en die stonk laatst ook gigantisch na het sporten. Of is hij dan misschien een beetje raar, dat kan natuurlijk ook

koentje

koentje

22-06-2012 om 14:05

Sjonge jonge...

wat zit jij er weer met je neus bovenop!☺

Hier tegenovergestelde

Hier een 13 jarige die compleet reukloos is onder de oksels. Wel zweetvoeten, dat dan weer wel...

Wassen onder de oksels

Misschien wast hij de éne oksel beter als de andere ? Onze middelste zoon rook op een gegeven moment ook echt naar van dat oude zweet. Toen ik een keer zag hoe hij zich (niet) waste onder de douche begreep ik opeens hoe het kwam. De oksels werden niet of nauwelijks met het washandje aangeraakt....
G

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.