Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
judiths mama

judiths mama

24-05-2011 om 10:38

Grappige opmerking

kwam net weer een kleurplaat tegen van pasen. De dames zitten op een katholieke school en ik heb ondertussen ontdekt dat er behoorlijk verschil zit tussen de ene katholieke school en de andere. Op onze school nemen ze het geloof behoorlijk mee in het lesprogramma.
De oudste had een kleur/prikplaat gemaakt van jezus die opstaat uit het graf. Daaronder de tekst: de Heer is waarlijk opgestaan.

Maar de term 'waarlijk' is nog niet zo bekend bij haar, dus ze vertelt heel serieus: de heer is waarschijnlijk opgestaan.
Doe je als juf zo je best, krijg je dit!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ook grappige opmerking

Zoon (7) verteld met ontzag dat een jongen uit zijn klas naar het Bazooka-centrum is geweest. Ik kijk hem niet begrijpend aan. Jaha, het Bazooka-centrum op Schiermonnikoog. Ooooo, het bezoekerscentrum....!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app

Over jezus

Wij vinden met enige regelmaat anonieme religieuze 'jezusbriefjes' in onze brievenbus.
Nu kwam ik gisteren met zoon thuis uit school en voor het eerst viel hem op dat er een stikker van Jantje Beton aan de deurpost plakt. Waarop hij vraagt waar dat van is en ik hem uitleg. En hij verzucht:
"Jezus, Jantje Beton, wat heb je niet allemaal?"

*bella*

*bella*

26-05-2011 om 00:12

Lekker

Dochter heeft een vriendinnetje te logeren van 8 jaar. Ze gaan een film kijken samen met zoon van bijna 10 en slepen daarvoor vanalles naar de bank en luchtbed erbij, dekens etc. De dames hebben boven langer nodig en zoon kruipt alvast op de bank onder een deken met ds. Vriendinnetje komt naar beneden en zegt ethousiast en volmaakt onschuldig: oooh, Pietje (zoon dus) ziet er lekker uit!
Daarna mompelde ze iets van dat hij zo lekker ligt te ds'en, maar volgens mij besefte ze de betekenis van haar eerste opmerking totaal niet. Heerlijk!

Ilse de L

Ilse de L

27-05-2011 om 16:46

Koffiezetapparaat

Wij hebben een volautomatische espresso-automaat en dochter vindt het reuze-interessant (en wij erg fijn) om voor haar ouders een koppie koffie te maken. Komt ze op een keer vertellen dat we moeten "ontkakelen" (ontkalken dus). Sindsdien een gevleugeld woord hier!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.