Carla
25-11-2013 om 12:16
Groter Sintcadeau (meisje 8/9 jr)?
Wie weet wat ik kan geven met Sinterklaas aan mijn dochter van 8,5 jaar? Ik zoek 1 echt leuk kado (rond de 40-50 euro?).
Ze is een stoer slim meisje-meisje. Speelt af en toe met Barbies, af en toe op computer en veel rollenspellen met vriendjes en vriendinnetjes.

Katniss
25-11-2013 om 12:21
Lijstje?
Heeft ze geen lijstje gemaakt? Mijn dochter (bijna 9) is geen meisje-meisje, en op haar lijstje staan een op afstand bestuurbare auto, een space scooter (duur!), Dokter Bibber, Playmobil, puzzel van 200 stukjes.

Leen13
25-11-2013 om 12:25
playmobiel
Mijn dochter kreeg als groot cadeau playmobiel. De paardenstal of de dierenkliniek of dat soort speelpakketten.
Er zijn 'stoere' pakketten.
http://www.playmobil.nl/on/demandware.store/Sites-NL-Site/nl_NL/Search-Show?cgid=Bergwelt

troelahoep
25-11-2013 om 16:01
bouwspeelgoed, of bordspel?
als lego, geomag (of geomax, in ieder geval zo'n magneten-bouwmateriaal). Er zijn best veel stoere bordspellen, en ook wel spellen waarbij je een rol moet spelen. (Machiavelli is een heel leuke, maar niet zo duur).
Of een echt mooie kleurdoos, voor als ze graag tekent?
Of roleplaying spullen?

Dendy Pearson
27-11-2013 om 19:40
lego friends
Hier krijgt dochter de manege van Lego friends. Het is minder bouwwerk dan gewone lego en je kan er heel leuk mee spelen.

Carla
29-11-2013 om 13:26
Bedankt zover
Bedankt voor jullie reacties. Erg fijn, helpt ook goed ter inspiratie. Vooral het Geomag en de Karaokoset vind ik leuk.
Mocht iemand nog een ander idee hebben: we hebben nog niets gekocht, dus roep lekker. En anders ook leuk voor een andere gelegenheid.

Sneeuwitje
02-12-2013 om 12:00
lego friends
Ok, mijn dochter is nog geen 8.5, ze is 6.5, maar vindt de lego friends echt geweldig, juist omdat je daar ook zo leuke rollenspel dingen mee kan spelen. Het bouwen is 1 keer en daarna laat je het - als je daar ruimte voor hebt - staan. Hele verhalen worden hier uitgespeeld! Ik ga er vanuit dat dit over 2 jaar nog steeds leuk is!
Sneeuwitje

Dendy Pearson
02-12-2013 om 19:45
Sneeuwitje
Mijn dochter zit in groep 8 en het is één van de dingen waar nog in het openbaar mee gespeeld mag worden en waar alle meiden nog steeds weg van zijn.

Sneeuwitje
04-12-2013 om 10:14
dendy
Kijk, dat is nou nog eens goed nieuws, haha, dan heeft ze er voorlopig nog wel wat aan, de komende 4-5 jaar Zonder gekheid, ik vind het ook echt mooi spul, de combi van bouwen en tutten en lekker fantasieverhalen spelen, heerlijk!
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.