Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Bennikki

Bennikki

04-08-2011 om 19:49

Help! een afscheidsfeest voor 25 kinderen, buiten.

Nou, zoals de titel al zegt. We gaan verhuizen en dochter van 11 (groep 7) wilde een afscheidsfeest voor de hele klas. Nou had ik het aan het begin van de zomervakantie he-le-maal gehad dus zag ik een feest organiseren niet zitten en heb ik het uitgesteld tot het laatste weekend van de vakantie. Het leek destijds zo'n goed idee.
Maar nu zit ik ermee. De uitnodigingen met plaats en tijd zijn de deur al een tijdje uit. Ik zit middenin de verhuisdozen, kom om in het werk.. En feesten organiseren is niet mijn hobby (ik haat het eigenlijk, ik heb al voorgesteld om zelf alleen de verhuizing te doen als man maar het feest op zich neemt, zó haat ik het).
Hebben jullie alstjeblieft wat tips, anekdotes over geslaagde feesten van deze omvang? Websites? Leuke spellen? (Wat ik moet doen als het regent, daar durf ik al niet eens over na te denken)
Het gaat om een feestje vanaf 5 uur, 3 uur lang. Het is in een mooi natuurgebied met bos en duin. Er is een kiosk waar ik al patat en drinken heb besteld, da's alvast een kwartiertje dat ze bezig zijn..
Ik lig hier wakker van hoor. Kan niet zo goed relativeren op het moment!
Alvast dank!
Bennikki

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Henriette123

Henriette123

04-08-2011 om 20:38

Dochter vragen

Begin met dochter te vragen wat ze zelf voor ideeen heeft. Laat haar samen met hartsvriendinnetje een programma bedenken, en stuur daarin bij.
Kijk eens op google naar spellen zoals levend stratego, levend bingo en andere kampspelen. Ik weet geen website maar als je op kampspelen googled kom je vast geschikte spellen tegen. Verder bij mooi weer spellen met waterballonnen zoals waterballonnentrefbal.
Neem zelf ook extra drinken en plastic bekertjes mee, kan bij warm weer best water zijn.
Dit zijn zo wat dingen die als eerste bij bij boven komen, als je nog meer nodig hebt, roep je maar.

jippa

jippa

05-08-2011 om 18:10

Lekker laten tutten

Ha Bennikki,

Kan me voorstellen dat je je druk maakt, maar ik denk juist met zoveel kinderen dat ze elkaar ook prima vermaken, zeker ook in een natuurgebied.

Ken je het BRES spelenboek? Staan heel veel leuke spellen in, op internet zoeken kan ook. Stel een globaal programma op, maar biedt ook ruimte voor lekker laten tutten of juist rennen/spelen. En zorg voor lekker eten en drinken en een vrolijke aankleding.

Misschien ook leuk om zo'n grote schilderijlijst met purschuim mee te nemen en dan iedereen met je dochter op de foto te zetten? Eventueel neem je wat rare hoedjes en sjaals en brillen mee om de foto;s wat aan te kleden?

Een verjaarskalender neer leggen waarop ze allemaal hun verjaardag kunnen noteren en wat leuks kunnen schrijven?

Voor evt slecht weer zou ik wel vragen of ze laarzen en regenjacks meenemen.

Nog een tip: huur een bekende student of neef of nicht in om je te helpen. Dat geeft mij altijd heel veel rust.
zeker als je nu al zoveel aan je hoofd hebt.

Sterkte!!!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.