Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

HELP! Leuk partijtje!

Beste allen,

Voor mijn jongste dochter van 8 ben ik op zoek naar een leuk partijtje. Er zijn zó veel mogelijkheden dat ik door de bomen het bos niet meer zie!
Het leukste vindt ze een creatief partijtje en ik vind het belangrijk als mijn jongere zoontje (6 jr) en oudere dochter (9 jr) ook mee kan doen. Verder nodigt mijn dochter zo'n 6 kindjes uit.
Wie heeft er een goede tip?

Hartelijek groet,

Josefien

vlinder72

vlinder72

22-06-2017 om 12:28

Even denken

Mijn dochter vond boltaartjes maken erg leuk. Taartjes van te voren gebakken en tijdens het feestje echt mooi versieren. Dus met jam ertusssen en room. Botercreme laagje. Daarna bedekken met fondant of marsepein en tot slot versieren. Taartjes tot slot in een do5isje mee naar huis.

Een striptekenaar laten komen was ook leuk.

Zelf sieraden maken. Wij hadden toen van die doosjes gekocht bij de hema. Kan ook een boed of een tasje zijn.

Zelf een high tea maken. Daarna tafel mooi dekken en een high tea houden.

En een doorslaand succes was het uithakken van dinoeieren / botten. Vonden ze geweldig en ze waren er tijden zoet mee. Was wel voor mijn zoon maar meisjes vinden het vast ook leuk.

Hier ooit

Dino-eieren gemaakt en verstopt. Daarna kapotgeslagen met een steen, en erin zat natuurlijk een kleine dino. Was een groot succes.

Dino-ei: gelijke delen zand, zout en koffieprut. Klei een ei om een dino heen en laat enkele dagen drogen. Mij duurde dat te lang, dus ik zette ze op een gegeven moment in de oven, op lage temperatuur. Ging prima.

Uitpluizen van uilenballen was ook een succes (had ik via marktplaats).

schortje

Bij een taartenbak/high tea/cupcakeversier-feestje kan je ze ook nog eerst een schortje laten versieren met textielstift. schortjes zijn online te bestellen.

Sokpoppen

maakten we hier op de achtste verjaardag van dochter,en daarna in groepjes een toneelstukje ermee bedenken en voor elkaar laten opvoeren.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.