Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

Help!!! surprise ideeen gevraagd...(spoed)

Wie kan mij helpen? Mijn dochter heeft haar vriendinnetje getrokken op school en moet een surprise maken. Het betreffende meisje houdt erg van paarden en heeft een schrift van paarden, een pen van paarden, een etui van paarden of een knuffeltje van paarden gevraagd. Het kadootje mag 3,50 kosten... Alles afgezocht, niets kunnen vinden... Wie o wie kan mij helpen en weet waar ik een of ander kan vinden?

Verder ben ik helemaal uit de ideeen voor een leuke surprise... Black-out denk ik... Is er iemand die raad weet? Alvast bedankt!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Pippie

Pippie

29-11-2008 om 20:43

Manege

Misschien kan je een leuke manege in elkaar knutselen. Ik zie dat wel voor me. Een doos op z'n kant, stro erin. wat staldeurtjes en paardenkoppen erop plakken.

Voor welke leeftijd is het eigenlijk?

Ik was laatst in een winkel : euroknaller o.i.d. daar hadden ze wel van die rommeltjes met paarden. Echt voor een prikkie. In die rommelwinkeltjes zoeken.

Pippie

MaximeM

MaximeM

29-11-2008 om 22:36

Paard maken met hek eromheen?

Hoi,

Wij hebben vorig jaar een paard gemaakt met een hooibaal en een hekje. Paard hadden we gemaakt van een klein stukje ronde koker (ongeveer 10cm doorsnee) en die ingepakt met bruin papier. Vervolgens 4 poten van opgerolde stukjes karton (beetje stijf paard dus) een staart van wat gerafeld touw tja..en toen zaten wij een beetje met het hoofd. We hebben een hoofd uitgeprint van de computer 2x eentje gewoon en eentje in spiegelbeeld. Die tegen elkaar geplakt met een stevig stukje karton ertussen en toen op het lijf geplaatst (paard met plat hoofd dus) en nog een hooibaal, gewoon een rechthoek in elkaar geplakt en daar allemaal gele en bruine streepjes op gezet (je zou ook echt hooi kunnen plakken) en dit alles gezet op een groen stukje karton. In de buik van het paard paste veel kadootjes en in de hooibaal paste ook nog wel wat. Je zou zelfs iets in de onderkant kunnen doen (paardenmagazine)

Succes
maxime

MaximeM

MaximeM

29-11-2008 om 22:37

Nog wat

oh, en we hebben alles in elkaar geplakt met zo'n lijmtang met warme lijm...dat lijmt zó super goed (het is wel heet dus even goed opletten voor je vingers)

Maxime

Van stof?

een paardenhoofd kussen?
Zelf ogen etc erop laten maken.haren van wol etc.
Paardendingen hebben ze bij de action.

Wij maken een cap

Ballon opblazen, kartonnen band erom heen, daaraan de klep van de cap nieten en dan met behangplak en repen krantenpapier een bol maken over de ballon. Laten drogen, ballon kapot prikken, verven, kado erin, dichtplakken, gedicht erbij. KLAAR
Succes, Amunda

Elisa

Elisa

30-11-2008 om 14:21

Ik heb net een grote paardekop.....

van gaas gemaakt en ben het aan het papier mache'en.
daarna schilderen, van wol manen eraan, kadootje erin, klaar. voor de kadootjes zou ik eens naar de Action gaan, daar vind je vast wel wat.

superpeet

superpeet

30-11-2008 om 19:13 Topicstarter

Bedankt voor de tips!

Hier kan ik wel wat mee!

Mioen

Mioen

01-12-2008 om 00:11

Stokpaard

heb vorig jaar een stokpaard gemaakt met mijn kind. Hoofd getekend op dik, bruin stof, dubbel uitgeknipt en aan elkaar genaaid. Stok eronder in en opvullen met watten. Kado's erbij en dichtnaaien tot de stok. Manen en ogen eraan maken en klaar.

Misschien als kado een los Penny stripblad, vaak zit daar al een klein kadootje op?

liedewij

liedewij

01-12-2008 om 14:24

Erg leuk en erg makkelijk...

Een paardenhoofd op een oude bezemstok.
Van een dikke wandelsok maak je het paardenhoofd. Voet is paardensnuit. Vanaf hak(dus bovenop) zo'n 15 cm inknippen. Wol ertussen als manen. Dicht naaien. Oog en mond erop naaien. opstoppen met wol/kranten e.d. en kadootje erin. Stok erin en het paardenhoofd blijft mooi staan. Helemaal leuk.
Wat gaat het worden?

Liedewij

Bianca 1971

Bianca 1971

01-12-2008 om 23:48

*proest* verkeerd lezen...

Ik las wandelsTok ipv sok, en snapte er geen snars van

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.