Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Irene

Irene

17-11-2008 om 22:46

Het magische spiegelspel en muiltjesspel

Mijn dochtertje van 4 wil verschrikkelijk graag voor sinterklaas het magische spiegelspel of het magische muiltjesspel hebben.
Mijn vraag is dus, zijn dit echt leuke spellen of wordt er 1 keer mee gespeeld en daarna nooit meer. En is het te doen voor kinderen van 4 of is het te ingewikkeld.
En voor wie deze spellen goed kent, welke is leuker?
Bedankt alvast!
groetjes Irene

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Glazen muiltjes spel

hebben wij, en mijn dochter vindt het nog steeds heel leuk, we hebben het nu bijna een jaar in huis.
Is zeker te doen hoor voor de leeftijd van 4 jaar.
Vorig jaar toen ze 4 werd, heb ze iets van 4 sprookjesspellen gekregen, en die komen elke week wel weer een keer op tafel.

Groetjes Melanie

Tango

Tango

18-11-2008 om 09:28

Ook glazen muiltjes spel

Wij hebben ook het glazen muiltjes spel. Mijn dochter kreeg het toen ze 4 werd. Heel veel mee gespeeld met vriendinnen en met ons. Ze is nu 7 en pakt het soms nog. Probleem bij mijn dochter is alleen dat ze heel slecht tegen haar verlies kan (dat is een goeie voor een ander draadje).
Mijn zoon van 4 vindt het ook een leuk spel. Ondanks al het roze.
Het magische spiegelspel ken ik niet.

Recensie

Van het magische spiegelspel stond vandaag (za) een hele positieve recensie in Trouw. Ik ken het niet uit ervaring.

Leuk spel

mijn dochter ook 4 toen ze het spel van de Sint kreeg. Nu is ze 6 en er wordt nog steeds meegespeeld. (overigens ook zoontje van 5 speelt er graag mee).Voldoet geheel aan hun beleving en je kan winnen zonder dat je daar zelf invloed op hebt. Kun je jezelf ook niets verwijten (maakt het verliezen mogelijk is draaglijker)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.